BingoBonzo Startet 18.Juli.2022 Del på Facebook Startet 18.Juli.2022 Når man, innimellom rolig uthavner, ønsker litt mer trøkk, hvor er det bra å dra? Med steder bra å dra så mener jeg steder som kan tilby: - En DJ som kjører på etter klokken 24 - Bra hvis man kler seg litt pent - Et sted for alle aldersgrupper, ikke kun 18-åringer eller kun 60-åringer - God stemning (hva enhver legger i dette) :-) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Kallethekid Svart 18.Juli.2022 Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Strömstad, Grebbestad, Smögen, Lysekil er vel noen av stedene som passer. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 18.Juli.2022 Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Røda orm i Grebbestad, pleier å ha litt trøkk. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Bitteliten Svart 18.Juli.2022 Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Tanumstrand Afterbeach er bra. 3/8 er det kanonband der. Duo Jag https://www.tanumstrand.se/events/ Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 18.Juli.2022 Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Når Triton besøker Väderöarna, mulig det allerde har vært i år. Sykt bra :) Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 18.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Bra, gode steder er foreslått! Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Tore B Svart 18.Juli.2022 Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Skulle det knipe har du jo Smøgen med Spontandans! 😂 Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 18.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2022 Tar gjerne i mot navn/detaljer på de enkelte stedene i havnene også. Har notert Røde Orm i Grebbestad. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Jeg tar også gjerne i mot navn og steder slik at jeg kan styre godt og grundig unna!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
VegJoh Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 For endel år siden tok jeg og min kone oss en tur til Strømstad med vår Askeladden 705 Voyager. Det var en lørdag i juli og det var smekk fullt i havna. Etter litt tid fikk vi plass helt innerst i havna mot Skagerac resturanten. Det viste seg imidlertid at den kvelden hadde de skumparty der (Dubliner at Skagerack) og holdt det gående til kl 0400 på natten. (Det har blitt Kebalviken på oss når vi har overnattet i Strømstad siden). Den gangen var det i allefall «trøkk» akkurat der. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
BingoBonzo Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Fant et sted i Smögen som ser lovende ut: Ocean Smögen (oceansmogen.se) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Popeye70 Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Akkurat nå: De to Østfold-båtene på innsiden av murbrygga på Ekenäs (Koster). Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
BingoBonzo Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Popeye70 skrev 6 minutter siden: Akkurat nå: De to Østfold-båtene på innsiden av murbrygga på Ekenäs (Koster). Har de dress code og blandet alderssammensetning? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Chilli Solbris skrev for 13 timer siden: Jeg tar også gjerne i mot navn og steder slik at jeg kan styre godt og grundig unna!😁😁😁 Da blir jo denne listen nyttig for mange flere også Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Popeye70 Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 BingoBonzo skrev 2 minutter siden: Har de dress code og blandet alderssammensetning? Selvfølgelig! Shorts eller bikini, og både damer og menn. Trolig mellom 30 og 45. Kanskje litt snever demografi. De spiller hele reportoaret av svensktoppar fra de siste 3-4 tiårene, pluss Gasolin. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Sjøstein Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Chilli Solbris skrev for 13 timer siden: Jeg tar også gjerne i mot navn og steder slik at jeg kan styre godt og grundig unna!😁😁😁 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Juli.2022 Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Etter 25 år på svenskekysten vet jeg hvilke steder jeg skal holde meg langt unna pluss deg BingoBonzo Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
BingoBonzo Svart 19.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2022 Lars H. skrev 10 minutter siden: Etter 25 år på svenskekysten vet jeg hvilke steder jeg skal holde meg langt unna pluss deg BingoBonzo Jammen @Lars H., jeg er jo en snill gutt som bare vil ha litt av hvert i ferien. Ingen grunn til holde seg unna. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 21.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2022 Med tanke på party, nå spør jeg for en venn, han er anonymisert, la oss kalle han @Lars H. Før så var det en egen Party Flottilje som reise fra sted til sted, noen som vet om denne er i gang igjen? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Lars H. Svart 21.Juli.2022 Del på Facebook Svart 21.Juli.2022 Da får jeg, den ekte og ikke anonyme Lars H. svare. Denne "flottiljen" het Seglartoget og var opprinnelig en samling ihuga seilere som reiste mellom flere gjestehavner der de hadde vennskapelig samling. Dette var egentlig ikke noe partyopplegg, men ble enormt og fylte opp havnene. Eter hvert ble det svært mye fyll og bråk, og ikke bare seilere. Flere steder ble de etter hvert nektet ankomst pga. sikkerheten kombinert med fyll. Så vidt jeg vet er det en god del år siden seglartoget gikk av stabelen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
BingoBonzo Svart 21.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2022 @Lars H. er på banen, suverent Husker for en del år tilbake, vi hadde bleiebarn og hadde en av våre første turer til Käringön, vi lå sånn 2/3 ut på ytterste pir, hadde faktisk sovet lenge og godt (småbarn tatt i betraktning) og ser at vi faktisk er alene på piren når baconet freser i pannen. Vi ankommer vater og får spist både voksne og barn når havneguiden ankommer, han lurer på hvorfor vi er her?? Tja, nei, Tjo, synes øya er ganske ok... Han dunker da stokken ganske kraftig i badeplattformen og sier at PartyFlottiljan er her om noen timmar og lurer på om vi faktisk vil ligge her... Vi reiste videre Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
quantumduck Svart 21.Juli.2022 Del på Facebook Svart 21.Juli.2022 Etter en tidlig tur til Skagen for lenge siden havnet vi i Grebbestad på vei hjem. Ingen andre båter i gjestehavna. Tilfeldighetene ville det slik at dette var sesongåpningen på Röda Orm. Gudbedre som de grebbisene kan feste, og hele byen lå i koma dagen etter. Ved senere anledninger i sommerferier har vel tilreisende vist seg å ikke ligge langt etter, tror R.O. er det sikreste kortet om man vil ha en totalt kokos-bananas kveld. Skagerrack i Strömstad virker det som har nedskalert? Virket (heldig vis?) som en skygge av seg selv da jeg lå der en helg tidligere i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 22.Juli.2022 Del på Facebook Svart 22.Juli.2022 Popeye70 skrev On 19.7.2022 at 18.39: Selvfølgelig! Shorts eller bikini, og både damer og menn. Trolig mellom 30 og 45. Kanskje litt snever demografi. De spiller hele reportoaret av svensktoppar fra de siste 3-4 tiårene, pluss Gasolin. Gasolin går jo greit, men svensktoppar....... Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 22.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2022 BårdK skrev 1 time siden: Gasolin går jo greit, men svensktoppar....... Enig, et clubkonsept eller DJ med respekt for seg selv vil holde seg unna svenkstoppar.. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 26.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2022 (redigert) Rapport fra Grebbestad. Som seg hør å bør skal man tømme systemet i Grebbestad på vei sydover. Det jeg ikke tok med i beregningen var at Tuffa Viktor ikke kjører lenger og dermed ble det skjeve rygger og tung bæring i frisk bris, motvind og regn selvfølgelig, tilbake til båtplassen. Redigert 26.Juli.2022 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.