Rookie_332 Startet 20.Juli.2022 Del på Facebook Startet 20.Juli.2022 Ønsker å endre visning på kart fra feet til meter på kartet ved avstands symbolet noen som vet hvor å endre det takk 😁 har Garmin 7410 Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 20.Juli.2022 Del på Facebook Svart 20.Juli.2022 Er det en egen innstilling? Jeg trodde avstands symbolet fulgte den settingen som er valgt for distanse, og det er naturlig å sette opp som nautiske mil. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Blouberg Svart 20.Juli.2022 Del på Facebook Svart 20.Juli.2022 På min Garmin kan jeg sette metrisk eller nautisk som hovedsetting i tillegg til at du kan sette egne enheter pr område om du går på avanserte innstillinger. F.eks endre fra gal lit liter Selv om avstand står til nautisk mil Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.