bliss X Startet 27.November.2005 Del på Facebook Startet 27.November.2005 Ryktene skal ha det til at båten min har blitt brukt som bakgrunn i noen opptak av den evigvarende såpeoperaen Hotel Cæsar. Pleier ikke følge med på dette, så jeg har ikke sett opptakene. Sendes i reprise på Mandag. Har ikke helt kontroll på alle "duppedittene" for tiden, så jeg lurte på om noen gadd å ta opp de delene av programmet som er fra en båthavn. Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 Jeg har hørt de samme ryktene - men knyttet til min båt.... Den ligger jo ikke langt fra din på P-brygga. Jeg kan ta opp programmet i morgen så kan du hente tapen i min båt som ligger i vinterhavn på D2. Jeg kan sende deg en IM når jeg har lagt den der med detaljer. Ellers er det mulig å se programmet på hjemmesidene til TV2, men det krever abonement... Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
MS Victoria Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 Det må jo utvilsomt være et av de beste innslagene i denne serien..... Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 27.November.2005 Del på Facebook Svart 27.November.2005 nåja.. fint at det handlet litt om båtliv, men det var så dårlig produsert, at jeg ble nærmest flau over å ha sett det.... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2005 Jeg har hørt de samme ryktene - men knyttet til min båt.... Den ligger jo ikke langt fra din på P-brygga. Jeg kan ta opp programmet i morgen så kan du hente tapen i min båt som ligger i vinterhavn på D2. Jeg kan sende deg en IM når jeg har lagt den der med detaljer. Ellers er det mulig å se programmet på hjemmesidene til TV2, men det krever abonement... Tusen takk, goggen. Skal bli spennede å se opptak fra P brygga, både for deg og meg Lasse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.