tiestot Startet 22.Juli.2022 Del på Facebook Startet 22.Juli.2022 Hei og god sommer alle sammen. Jeg skal ha meg to stsngholder til pioner active. Noen der ute som vet hva som passer til denne båten vill helst ikke skru inn skruer i skroget på båten siden den har dobbel unn. Blir veldig glad for svar skal brukes til og dorge etter sjøørret 😊 har rekkverk på båten men kansje dette lager problem. Eller kan jeg bruke området der åren skal være? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 22.Juli.2022 Del på Facebook Svart 22.Juli.2022 Kanskje disse har noe som kan dyttes en stangholder på og? Festes rundt rekkverk med to skruer som klemmer pluss en tapebit inni. https://www.maritim.no/railblaza-railmount19-25-starport-combo-blk Sitér dette innlegget Link to post
Reisatjukk Svart 24.Juli.2022 Del på Facebook Svart 24.Juli.2022 Ville valgt noe slikt, stang står stabilt men lett å ta ut ved napp. Sitter godt på reling og lager ikke sår og merker når du fjerne den igjen om du tar etpar runder med elektroteip eller lignende rundt rekka først finnes flere typer i samme gata her : https://www.skittfiske.no/wiggler/200559/wiggler-stangholder-rustfri-passer-på-18-27mm-rør-rustfri Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 24.Juli.2022 Del på Facebook Svart 24.Juli.2022 (redigert) Det finnes bare en skikkelig stangholder. Rapala De Luxe. Denne stangholderens feste passer til rekka di, og festes uten å bore hull i rekka. Selve holderen kan du med et håndgrep ta ut av eller sette på plass i festet, uten bruk av verktøy eller andre løse deler, slik at du enkelt kan ta den vekk (og ta med hjem) når du ikke skal bruke holderen. holderen kan enkelt svinges i alle retninger ( 180 grader). + stangas vinkel opp eller ned ut fra båten Stanga sitter trygt i denne holderen, og frigjøres eller settes fast på 2 sekunder. En fantastisk holder til f.eks. dorging etter sjøørret ( som du sier du skal bruke den til). Har du først prøvd denne, vil du aldri ha noe annet. Det finnes også en holder som heter Hurricane, som ser ut til å være en tro kopi av Rapala-holderen. Den har jeg ikke prøvd, men tar med et bilde av den, da bildet av den gir et bedre inntrykk av hvordan Rapala-holderen ser ut, enn bildet av Rapala-holderen. Lykke til. Redigert 24.Juli.2022 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 25.Juli.2022 Del på Facebook Svart 25.Juli.2022 Beste alternativ er Rapala stangholder som Jannmar sier..Passer perfekt på Pioners rekkesett.Den stangholderen i rustfritt stål har jeg også prøvd. Denne må festes i en posisjon og har en tendens til å skli i festet. Rapala får du nå på tilbud til 599; hos Skittfiske Sitér dette innlegget Link to post
tiestot Svart 29.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2022 Jannmar skrev On 24.7.2022 at 15.18: Det finnes bare en skikkelig stangholder. Rapala De Luxe. Denne stangholderens feste passer til rekka di, og festes uten å bore hull i rekka. Selve holderen kan du med et håndgrep ta ut av eller sette på plass i festet, uten bruk av verktøy eller andre løse deler, slik at du enkelt kan ta den vekk (og ta med hjem) når du ikke skal bruke holderen. holderen kan enkelt svinges i alle retninger ( 180 grader). + stangas vinkel opp eller ned ut fra båten Stanga sitter trygt i denne holderen, og frigjøres eller settes fast på 2 sekunder. En fantastisk holder til f.eks. dorging etter sjøørret ( som du sier du skal bruke den til). Har du først prøvd denne, vil du aldri ha noe annet. Det finnes også en holder som heter Hurricane, som ser ut til å være en tro kopi av Rapala-holderen. Den har jeg ikke prøvd, men tar med et bilde av den, da bildet av den gir et bedre inntrykk av hvordan Rapala-holderen ser ut, enn bildet av Rapala-holderen. Lykke til. Hei tusen takk for svar denne må testes til neste sesong 😊 Sitér dette innlegget Link to post
tiestot Svart 29.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2022 ballistic skrev On 25.7.2022 at 20.09: Beste alternativ er Rapala stangholder som Jannmar sier..Passer perfekt på Pioners rekkesett.Den stangholderen i rustfritt stål har jeg også prøvd. Denne må festes i en posisjon og har en tendens til å skli i festet. Rapala får du nå på tilbud til 599; hos Skittfiske Hei. Ja da skal jeg gå for den fra rsppala da 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.