snus89 Startet 27.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2022 Hei! Vet det er mange kloke hoder her. Hvordan får jeg rettet opp dette? Meisel og hammer? Setter utrolig pris på svar og hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2022 Du må nok av med rekka i hvertfall før du går løs med slegge. Da kan du denge løs men bruk en trekloss mellom. Varme vil også hjelpe men da får du misfarging og må polere opp etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
snus89 Svart 27.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2022 Lazyjack skrev 45 minutter siden: Du må nok av med rekka i hvertfall før du går løs med slegge. Da kan du denge løs men bruk en trekloss mellom. Varme vil også hjelpe men da får du misfarging og må polere opp etterpå. Tusen takk for svar! Ja da skal jeg skru av rekka. Det er en nidelv 24 fot! Regner jeg med av med taket i kabinen for og løsne rekka? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2022 Lazyjack skrev 1 time siden: Du må nok av med rekka i hvertfall før du går løs med slegge. Da kan du denge løs men bruk en trekloss mellom. Varme vil også hjelpe men da får du misfarging og må polere opp etterpå. Enig, men ingen grunn til å bruke varme, dette kan kaldrettes. Lurt å lage en enkel form for provisorisk jigg, og bruke en dor som ikke lager stygge merker. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.