Wintonsen Startet 30.Juli.2022 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2022 (redigert) Har bytta cutlesslager i stevnbeslaget, når jeg skulle ta ut cutlesslageret sitter det en hvit ring som sitter mellom lageret og lissene. Problemet ble når jeg dunket det ut fra utsiden fikk jeg ikke se hvem vei det skulle inn igjen. Det er en liten kant inni den hvite ringen. Så spørsmålet er, skal den lille kanten som er inni ringen ligge mot lageret eller skal den ligge mot lissa ? Takk på forhånd, og fortsatt fin sommer ?? Redigert 30.Juli.2022 av Wintonsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 30.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2022 Ringen skal monteres slik at den indre kanten vender mot talgpakning (lissa som du skriver). Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Wintonsen Svart 30.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2022 Tusen takk for tilbakemeldingen, helt supert ??? Ha en fortsatt fin helg ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.