Emolan Startet 1.August.2022 Link til dette innlegget Startet 1.August.2022 Har en Johnson 90 hvor det lekker bensin når jeg heiser den opp. Klarer ikke å lokalisere hvor dette kommer fra. Er det noen som har noe tips? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.August.2022 Link til dette innlegget Svart 1.August.2022 Det er vel ikke så mange steder å lekke bensin. Hvor ser du at det lekker? Kan være kopling mellom slange og motor, kan være slange mellom kopling og filter, I filter, i bensinpumpe, mellom filter og forgasser, og forgasser. Renner det, eller ser du slik film på vannet? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
dieselfan Svart 1.August.2022 Link til dette innlegget Svart 1.August.2022 Har du hatt av dekselet? Ser du om det lekker på høyre eller venstre side, eller foran? Er sikker på at det er bensin og ikke 2T olje? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 1.August.2022 Link til dette innlegget Svart 1.August.2022 Hadde en båt med Evinrude motor sikkert av samme årgang for en del år tilbake. hadde dekselet av og når jeg primet så jeg det spruta bensin! bensinslangene til forgassere var morkne og det kom en fin dusj! heldigvis ikke på varme manifoiler!! sjekk dette om det er en eldre motor! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
snekkerbod Svart 1.August.2022 Link til dette innlegget Svart 1.August.2022 Hadde bensinlekkasje på en 1995 Johnson 70 jeg hadde for noen år siden. Da var det en sprekk i primerhuset (eller ventilen til primerhuset - husker ikke helt). Trengte ikke kjøpe hele komponenten ny, bare den aktuelle delen som var sprukket. Ta av lokket og prøv deg litt frem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.