Goddis77 Startet 3.August.2022 Del på Facebook Startet 3.August.2022 Fikk sveist sammen bendet og eksos kne for noen uker siden. Enheten ble da litt annerledes vinkel enn før. Egentlig ikke noe problem, men når jeg er på tur i marsjfart og hvis jeg står på luken til motorrommet, så tar enheten litt borti. Dette området på enheten er ikke varm, så jeg lurte på om jeg skulle legge på noe gummi eller noe rundt enheten for å dempe dette. Noen ideer til hva jeg kan bruke? Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 3.August.2022 Del på Facebook Svart 3.August.2022 Slip bort litt glassfiber Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.August.2022 Del på Facebook Svart 3.August.2022 Det vil nok være bedre å slipe bort litt glassfiber ja. Jeg har samme problem, men om jeg sliper bort det som trengs blir selvlensingen av dekket ødelagt. Og det vil jeg jo ikke... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Goddis77 Svart 3.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2022 Da blir det sliping Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.