Bunkers Startet 4.August.2022 Link til dette innlegget Startet 4.August.2022 Får ikke tatt ut hjulet med festebraketten tross fjerning av strammefjærens låsebolt, samt løsnet hjulets låsebolt, som ikke kan trekkes ut eller skrus fast igjen. Kan det ligge en eksentrisk foring i strammehjulets senterhull, som vi ikke ser grunnet stor skive som dekker indre lagerforing? Link to post
index Svart 4.August.2022 Link til dette innlegget Svart 4.August.2022 Legg ut et bilde av strammehjulet, så husker jeg kanskje hvordan det så ut. Det er 17 år siden jeg skiftet reim på en slik. Men etter hva jeg kan huske så var det ganske enkelt. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 4.August.2022 Link til dette innlegget Svart 4.August.2022 Fra manualen: "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 4.August.2022 Link til dette innlegget Svart 4.August.2022 Stemmer, det var sånn jeg gjorde det. Men senterbolten skal da både kunne strammes og skrus ut, så det er nok noe feil her.. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn