Jenny II Startet 8.August.2022 Del på Facebook Startet 8.August.2022 Hei, Jeg ble eier av en Skibsplast 685 for drøye par måneder siden og har hatt mange fine turer og overnattinger allerede. Nå som dagene blir kortere, kveldene blir lengre... og kaldere hadde det vært kjekt med noe som hadde økt komforten. Jeg ser at enkelte 685 ble levert med Wallas 1800t installert i stikkabinen. Er det noen her som har både en Skibsplast 685 og en Wallas montert som kunne gi meg noen råd og vink vedr. slangeføringer, plassering av tank, skroggjennomføring og lignende? Gjerne med bilder. 😊 På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
hr.smil Svart 30.September.2023 Del på Facebook Svart 30.September.2023 Jenny II skrev On 9.8.2022 at 0.03: Hei, Jeg ble eier av en Skibsplast 685 for drøye par måneder siden og har hatt mange fine turer og overnattinger allerede. Nå som dagene blir kortere, kveldene blir lengre... og kaldere hadde det vært kjekt med noe som hadde økt komforten. Jeg ser at enkelte 685 ble levert med Wallas 1800t installert i stikkabinen. Er det noen her som har både en Skibsplast 685 og en Wallas montert som kunne gi meg noen råd og vink vedr. slangeføringer, plassering av tank, skroggjennomføring og lignende? Gjerne med bilder. 😊 På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
hr.smil Svart 30.September.2023 Del på Facebook Svart 30.September.2023 Hei vi skal montere varmer i samme båt 685 kunne du dele litt info om hvordan dere monterte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.