Ryste Startet 10.August.2022 Del på Facebook Startet 10.August.2022 Hvor kan jeg få tak i ett eksosbend til bowman varmeveksler, Sitér dette innlegget Link to post
Husky Svart 10.August.2022 Del på Facebook Svart 10.August.2022 F.eks. hos KD Trading: https://www.kdtrading.no/perkins/perkins-4.108 mvh Espen Sitér dette innlegget mvh Espen Link to post
Ryste Svart 11.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2022 Ja, har vært innom siden, men de har ikke den typen som jeg har på min motor,mulig det ikke har noe å si🤔. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 11.August.2022 Del på Facebook Svart 11.August.2022 Da jeg hadde Perkins 4.108 i gamlebåten kjøpte jeg det meste inkl komplett overhalingskit fra www.parts4engines.com i England. Kontaktet dem også noen ganger med spørsmål, flinke folk! Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 11.August.2022 Del på Facebook Svart 11.August.2022 Kan den ikke repareres? Google deg opp i UK. De har mye rart rundt Perkins-motorene.. Sitér dette innlegget Link to post
Ryste Svart 11.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2022 Har ikke demontert den for inspeksjon, men det trekker fuktig ut aluminiumen når jeg kjører. håper den holder ut sesongen, har funnet diverse bend til denne veksleren, men ikke med denne type hals. Mulig den kan repareres, får jeg ikke tak i ny blir vel det løsningen, eventuelt få en laget. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.August.2022 Del på Facebook Svart 12.August.2022 Det greieste er nok å få en laget. Ikke så avanserte greier egentlig. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gudrun Svart 12.August.2022 Del på Facebook Svart 12.August.2022 Vet ikke om du kanskje finner noe deler til marinisering i linken under her? Tilsynelatende likt ut. En epost til de kanskje? Pleier å svare før dagen er omme. https://www.lancingmarine.com/price-book/page-16/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.