Ask Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 Hei. Eg ligg rett ved ågotnes. Det har vore ein stor lekkasje på ferskvassystemet, og alt vatnet ligg i kjølen. Det er ok vr, og eg har ikkje lyst til å avbryta turen. Er der einkvan som veit om ek får fylt vatn I nærleiken? (Eg er glad eg ikkje er langt til havs no....) Quote Link to post
Jonas78 Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 Ågotnes i Øygarden? Det er endel småhavner i nærheten som har slange. Hvilken retning skal du? Quote Bruk vest! Link to post
Jonas78 Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 Vil tro hjeltefjorden fjordsenter er nærmeste om det er Øygarden du er i. Quote Bruk vest! Link to post
Ask Posted August 13, 2022 Author Share Posted August 13, 2022 Hei. Takkar. Ågotnes i Øygarden ja. Eg har tenkt meg ut Solsviksundet og i retning Algrøy. Fjordsenteret er eit alternativ ja, men det er litt omveg. Båten er ein seglkatamatan på 38 fot. Quote Link to post
Captain A Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 På Vik får man Vatn ( Vikavågen) Quote Link to post
Jonas78 Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 Da tror jeg eneste alternativet er i Solsvik, å finne en slange der. Men vet ikke sikkert om det er en tilgjengelig slange på kaien der. Quote Bruk vest! Link to post
Goddis77 Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 Hva med Geitanger rett sør for deg, eller krysse over til Ramsøy? Kanskje det er noe der? Quote Link to post
Ask Posted August 13, 2022 Author Share Posted August 13, 2022 Takk alle saman. Eg går for Vikavågen først. Om ikkje det går prøver eg Misje og Solsvik. Quote Link to post
Captain A Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 Veit det er vatn i Vikavågen ? Er ei lita gjestehavn der med flytebrygge Quote Link to post
Ask Posted August 13, 2022 Author Share Posted August 13, 2022 Hei. Eg fekk vatn I Vikavågen, og lekkasjen er fiksa. Sotraomseglinga fortset. Tråden blir avslutta. Takk for all hjelp. Quote Link to post
Recommended Posts