Ask Startet 13.August.2022 Del på Facebook Startet 13.August.2022 Hei. Eg ligg rett ved ågotnes. Det har vore ein stor lekkasje på ferskvassystemet, og alt vatnet ligg i kjølen. Det er ok vr, og eg har ikkje lyst til å avbryta turen. Er der einkvan som veit om ek får fylt vatn I nærleiken? (Eg er glad eg ikkje er langt til havs no....) Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 13.August.2022 Del på Facebook Svart 13.August.2022 Ågotnes i Øygarden? Det er endel småhavner i nærheten som har slange. Hvilken retning skal du? Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Jonas78 Svart 13.August.2022 Del på Facebook Svart 13.August.2022 Vil tro hjeltefjorden fjordsenter er nærmeste om det er Øygarden du er i. Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Ask Svart 13.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2022 Hei. Takkar. Ågotnes i Øygarden ja. Eg har tenkt meg ut Solsviksundet og i retning Algrøy. Fjordsenteret er eit alternativ ja, men det er litt omveg. Båten er ein seglkatamatan på 38 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 13.August.2022 Del på Facebook Svart 13.August.2022 På Vik får man Vatn ( Vikavågen) Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 13.August.2022 Del på Facebook Svart 13.August.2022 Da tror jeg eneste alternativet er i Solsvik, å finne en slange der. Men vet ikke sikkert om det er en tilgjengelig slange på kaien der. Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Goddis77 Svart 13.August.2022 Del på Facebook Svart 13.August.2022 Hva med Geitanger rett sør for deg, eller krysse over til Ramsøy? Kanskje det er noe der? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 13.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2022 Takk alle saman. Eg går for Vikavågen først. Om ikkje det går prøver eg Misje og Solsvik. Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 13.August.2022 Del på Facebook Svart 13.August.2022 Veit det er vatn i Vikavågen 👍 Er ei lita gjestehavn der med flytebrygge Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 13.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2022 Hei. Eg fekk vatn I Vikavågen, og lekkasjen er fiksa. Sotraomseglinga fortset. Tråden blir avslutta. Takk for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.