kdtran Startet 18.August.2022 Del på Facebook Startet 18.August.2022 Den ene clutch pakken har sagt takk for seg på babord gir. I god kdtran stil kunne jeg godt tenke meg å skru på greiene selv, men da må jeg først bygge bod eller garasje, kjøpe lastebil med kran, dreiebenk, presse og diverse andre essensielle artikler, for så å flytte inn i nevnte lastebil eller bod/garasje på ubestemt tid ettersom kona garantert vil få nok av både meg og mine båtprosjekter. Stikk imot alle mine prinsipper tenker jeg derfor å sette bort jobben med demontering, overhaling og montering av girkassen, men importør og verksted anbefalt av importør har for øyeblikket utfordringer relatert til kapasitet. Lurer derfor på om det er noen her inne som har kjennskap til verksted som har kompetanse og erfaring med overhaling av Twin Disc kasser? Kompetanse og erfaring er i denne sammenheng viktigere for meg enn lokasjon på verkstedet. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 18.August.2022 Del på Facebook Svart 18.August.2022 (redigert) Er det uvesentlig hvor i verden verkstedet ligger? Selvsagt gunstig å få gjort det i lavkostland i f. eks. Afrika men så var det det med frakt.... Redigert 18.August.2022 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 18.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2022 Lazyjack skrev for 4 timer siden: Er det uvesentlig hvor i verden verkstedet ligger? Selvsagt gunstig å få gjort det i lavkostland i f. eks. Afrika men så var det det med frakt.... 😄😄 Mente selvfølgelig at det ikke betyr noe om verkstedet ikke ligger i Vestland fylke. Å sende kassen ut av landet blir nok litt for omstendelig. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.August.2022 Del på Facebook Svart 19.August.2022 kdtran skrev for 17 timer siden: 😄😄 Mente selvfølgelig at det ikke betyr noe om verkstedet ikke ligger i Vestland fylke. Å sende kassen ut av landet blir nok litt for omstendelig. Svaret mitt var selvsagt en spøk Jeg synes man bør oppgi omtrent hvor i landet man bor i når man ber om tips på verksted. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 19.August.2022 Del på Facebook Svart 19.August.2022 Progress Ingeniørfirma i Oslo. Har hatt to Twin Disc kasser der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.