Jump to content

Vann i dobbeltskrog ibiza Touring 19 fot.

Mr Kalle

Recommended Posts

Hei! Da jeg åpnet «skrupluggene» i dørken inne i «motorrommet» rant det ut vann/brun væske fra dobbeltskroget. Motorrommet var fritt for væske før jeg åpnet disse pluggene. Jeg har to 3 spørsmål: 1. hvordan fjerne vannet? Er det bare å stikke en slange inn i disse hullene etter pluggene og suge opp vann for å tømme skroget, eller er det feks skum i skroget som suger opp og holder på vann? 

2. Hva er funksjonen til disse pluggene/hullene? Er det nettopp for å kunne tømme skroget for vann? 

3. Ser at det er brune renner fra det ene nederste motorfestet (dette ligger under vannlinjen) som viser en lekkasje. Disse var der ikke i våres. Kan det lekke vann inn langs motorbolt og inn i dobbeltskroget? Det var som sagt ikke vann i motorrommet før jeg åpnet pluggene så lekkasjen langs bolten og ut i motorrommet er neglisjerbar. 4D426D08-8AD3-4D8F-B9CC-2E8ACD59961D.jpeg.0c536dedf747ba340b261b6b696720cb.jpeg

På forhånd takk for gode tips og råd! 

Redigert av Mr Kalle (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...