George Smith Startet 28.August.2022 Del på Facebook Startet 28.August.2022 Hei jeg har en 2010 Buster XL og har mistet lokk til bak venstre locker hvor anker ligger. Buster kan ikke levere dem som en reservedel for 2010 modell. Så jeg spør om noe har et forslag hvor jeg kan få en erstatning? Fra en skadet båt som selges til reserve deler for eksempel. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 28.August.2022 Del på Facebook Svart 28.August.2022 (redigert) Velkommen til Baatplassen Lag en papp mal og gå til et plateverksted og spør hva den koster i Aluminium gulvplate er du heldig har de kapp. Mulig denne er stor nok https://www.megaflis.no/hus--hage/hage-og-uterom/ute--og-redskapsboder/biohort-gulvplate-redskapsbod-90?gclid=CjwKCAjwpKyYBhB7EiwAU2Hn2UjqoF5DTWhwyHdqf9-2xn_TDb9i8vDDzSHpWihEf37sxfpp_2BLNRoCTzIQAvD_BwE&ssr=on&loadfailure=1 Redigert 28.August.2022 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.