Czyszczykiewicz Startet 28.August.2022 Del på Facebook Startet 28.August.2022 Hei. Min Yamaha 9.9 fmh dør hvis jeg bruker choke. Starter fint uten choke men starter ikke med choke. Motoren dør med også når den er startet og jeg bruker choke Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 28.August.2022 Del på Facebook Svart 28.August.2022 Czyszczykiewicz skrev 5 minutter siden: Motoren dør med også når den er startet og jeg bruker choke Det er helt normalt. Czyszczykiewicz skrev 44 minutter siden: Starter fint uten choke men starter ikke med choke. Det er stor forskjell å starte den motoren i 25 varmegrader i forhold til 5 grader. Den kan være justert litt fett, da starter den noe lettere uten choke, enn om den er justert magert. Sitér dette innlegget Link to post
Nordkapp16.5 Svart 29.August.2022 Del på Facebook Svart 29.August.2022 på motorene mine bruker jeg choke til den tenner, så inn med én gang. Hadde sikkert gått å starte de uten choke også. Å kjøre motoren med choke på går ikke - i hvertfall ikke i sommertemperatur. Jeg synes det du beskriver høres ganske normalt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.