krigsskip Startet 4.September.2022 Del på Facebook Startet 4.September.2022 Hei dere! Kjøpte ny båt men en Evinrude 150 Etec 2007 som har en liten skade på undervannshus/girhus. Er det noe jeg må bytte med en gang? Har dere tips eller erfaringer med det? Kan Jeg kjøre som den er nå? Se bilde! Takk på forhånd! Sitér dette innlegget Link to post
Spannerman Svart 4.September.2022 Del på Facebook Svart 4.September.2022 Du kan kjøre med den, men sjekk at det er ikke noe kast i akslingen, ellers vibrasjon kan skade lagere i undervannshus. Jeg har reperarert mange av disse pga av dette. Hvis aksel er ok bare pusse de skarp kant vekk på finnen. Sitér dette innlegget Link to post
krigsskip Svart 4.September.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2022 1 hour ago, Spannerman said: Du kan kjøre med den, men sjekk at det er ikke noe kast i akslingen, ellers vibrasjon kan skade lagere i undervannshus. Jeg har reperarert mange av disse pga av dette. Hvis aksel er ok bare pusse de skarp kant vekk på finnen. Tusen Takk for svaret! 👍 Skal gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 4.September.2022 Del på Facebook Svart 4.September.2022 Enig med @Spannerman Var den min ville jeg tappet litt girolje etter at motoren hadde stått dønn stille noen dager, for å sjekke for vann og spon. Jeg forstår deg slik at du kjøpte motoren med skade og ikke vet om propellen sto på når motoren gikk på. Samle opp alt som kommer ut. Sitér dette innlegget Link to post
krigsskip Svart 8.September.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2022 Takk for svaret 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.