Kapitän_zur_see Startet 4.September.2022 Link til dette innlegget Startet 4.September.2022 Hei, i faget UDV/Utdanningsvalg må vi lage presentasjon om et yrke vi gjerne ville jobbet med, jeg ønsker å bli Kaptein/Sjøkaptein på helst ferge (color line) men last og andre rederier virker flott og, hvis du enten er Kaptein, Styrmann eller lignende så håper jeg du vil svare på et par spørsmål 1. 2. Hva er det beste med yrket? 3. 4. Beskriv jobben din i en setning 5. Tips som man bør følge på reisen? 6. Hvordan tok du utdanningen 7. Er det noe dumt med yrket? håper gjerne noen her kan svare :) Kommentar fra moderator: Tittel redigert Siden dette er et anonymt forum er 2 spørsmål slettet. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.September.2022 Link til dette innlegget Svart 4.September.2022 Tror kanskje det hadde vært like greit om du holdt deg til den andre tråden din? Der har du jo allerede fått en del tilbakemelding Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kapitän_zur_see Svart 6.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2022 Komodo skrev On 5.9.2022 at 0.01: Tror kanskje det hadde vært like greit om du holdt deg til den andre tråden din? Der har du jo allerede fått en del tilbakemelding Er nok riktig det, men ikke nødvendig siden jeg sendte Mail til Color Line og fikk flotte svar av Kapteinen på Superspeed og Læreren ble fornøyd med innleveringen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.