Jump to content

Nominert til beste video!


ter-av

Recommended Posts

Joda, jeg er ganske stolt!

Videosnutten min om Svanhild som parret seg i båthavna i Kambo er nominert til beste seervideo i NRKs Ut i Naturen.

Videoen, som mange av dere kjenner, er blant de 15 som er plukket ut blant flere hundre. Det kan stemmes på hjemmesiden deres. Se min versjon av videoen og finn link til Ut i Naturen på

MorMajor

 

 

Og vil dere stemme på Svanhild etter å ha kikket på de nominerte, så er det selvfølgelig ikke meg imot.... :lol::lol:

 

mvh

ter-av

Redigert av ter-av (see edit history)

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Den var god, fikk min stemme. Om vi kunne bytte ut alle måkene med svaner...

God ide å bytte ut måkene, da kunne kanskje kokken på Bolærne servere skikkelig mat også. Det er forresten pussig å se at noen (nevnte kokk) kan mene at ikke en måke kan finne på å besøke en lokal søppelfylling før den frekventerer vårt nye paradis...

Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig..

Link to post
Share on other sites

Filmen var fin og min stemme er avgitt hos rikskringkastningen :yesnod:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med nominasjonen Ter Av, du har virkelig passert nål-øye med tanke på alle de filmsnutter som hvert år blir sendt inn.

 

Det å bli nominert er i seg selv en seier, du har all mulig grunn til å være stolt. Gratulerer !!

Ja, akkurat sånn ser jeg det også. Det som er morsomt med å ta slike opptak er at mulighetene dukker opp så plutselig, så på tur er det bare å ha kameraet ferdig til skudd og ikke :sleep: !

 

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...