MadsTB Startet 6.September.2022 Link til dette innlegget Startet 6.September.2022 Hei! Ny på forumet her. Jeg har den siste tiden vurdert å kjøpe meg en båt jeg kan bo de neste 2 årene. Kunnskapen min til hvilke forskjellige båter som er egnet til det bruket er ikke helt tilstrekkelig, og lurte derfor på om det var noen kunnskapsrike mennesker her som kunne tipset meg om en båt til rundt 500.000kr som egner seg godt til det. Jeg er 2 meter høy og normalt bygd, så jeg tar litt plass. Så en båt med litt tak høyde er ønskelig. Jeg vet at det ikke optimalt, men har vært mye ute i båt over lengre perioder å det har gått helt greit. Sover sjeldent bedre enn når jeg er ute i båt. Jeg er hovedsakelig ute etter en seilbåt, hvor komfort kommer før seilegenskaper ettersom jeg bare eventuelt skal ta lengre turer på sommeren. Takk for svar på forhånd! Link to post
Lars Hansen Svart 7.September.2022 Link til dette innlegget Svart 7.September.2022 Helstøpt bad om du skal dusje i båten tilsier vel oftest en båt fra slutten av 90-tallet eller nyere. Til rundt 500-550' burde det være mulig å få en Bavaria 38 fra 1998-2002. Link to post
apollon Svart 8.September.2022 Link til dette innlegget Svart 8.September.2022 Finn kode :189242359 Link to post
Lars Hansen Svart 8.September.2022 Link til dette innlegget Svart 8.September.2022 apollon skrev for 6 timer siden: Finn kode :189242359 OneOff, bygget i Poole, England 1985. Materiale epoxy og kryssfiner. Er det en båt du virkelig vil anbefale? Fin båt om du liker store prosjekter tenker jeg... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn