Norsk seiler Startet 10.September.2022 Link til dette innlegget Startet 10.September.2022 Takk for tidligere hjelp. Lurer litt på om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en kjøles sløyfe, eller er dette noe jeg kan bare lodde sammen selv? Isåfall hvis jeg skal gjøre det selv, bør jeg vel ha nye gjennom føringer i skroget. Er det noen regler for dimensjonering? Og er det greit å bare bruke fpl koblinger, tinn eller må det sølv sveis til? Link to post
Roger jo Svart 10.September.2022 Link til dette innlegget Svart 10.September.2022 Norsk seiler skrev for 2 timer siden: r noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en kjøles sløyfe vet om 3m kjølesløyfe kan formidle kontakt. Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Norsk seiler Svart 16.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Ja det hadde vært flott? Link to post
Roger jo Svart 16.September.2022 Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Norsk seiler skrev 57 minutter siden: Ja det hadde vært flott sent IM Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Taskeladden Svart 20.September.2022 Link til dette innlegget Svart 20.September.2022 Kjølerør til Sabb. | FINN.no A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn