Czyszczykiewicz Startet 11.September.2022 Del på Facebook Startet 11.September.2022 Hei. Ny båteier her. Kjøpte meg en rib med en Yamaha FMH 9.9 2 takt noen uker siden. Motoren lager en "metallisk" lyd mellom ca 15 og 18 knop. Er det noe som jeg må bekymret for eller er det normalt? Jeg har helt til april til å fikse det. Burde jeg gjøre det selv eller ta motoren til en Yamaha verksted? Sitér dette innlegget Link to post
Nordkapp16.5 Svart 12.September.2022 Del på Facebook Svart 12.September.2022 Det er ikke godt å høre hva dette kan være. Prøv å ta av lokket, få noen til å kjøre båten mens du filmer rundt omkring med mobilen. Etterpå ser du på opptaket og hører godt etter hvor lyden blir sterkere og svakere. Kanskje er det bare en løs skrue som ligger og vibrerer eller noe sånt. Hvorvidt du kan fikse det selv kommer an på hva diagnosen er og hvor mye pågangsmot du har i forhold til å gjøre ting du ikke har gjort før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.