Blouberg Startet 12.September.2022 Del på Facebook Startet 12.September.2022 Tok opp båt i dag. Kom over denne litt lenger inn på brygga. Trist for eier å finne båten sin slik. Eier er varslet. Dette er en av årsakene til at jag har montert overvåkning av vann i båten. Slår et slag for SmartBoat eller liknende. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Popeye70 Svart 12.September.2022 Del på Facebook Svart 12.September.2022 Hva slags båt er det? Den ligner faretruende på en kompis sin båt 😳, men jeg mener han ligger på ytterste brygge… Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Blouberg Svart 12.September.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2022 Jeg vet ikke hva slags båt, mener det er rund luke i fordekk. Er vel ikke alle som har det. Ligger på 300 brygga, nest ytterst. Båten henger i fortøyningene, så burde være grei å få opp. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
ballistic Svart 12.September.2022 Del på Facebook Svart 12.September.2022 Ser ut som en Uttern, muligens D68 eller lignende Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 12.September.2022 Del på Facebook Svart 12.September.2022 Popeye70 skrev for 1 time siden: Hva slags båt er det? Den ligner faretruende på en kompis sin båt 😳, men jeg mener han ligger på ytterste brygge… Det er ikke kompis sin båt. Hans båt er bekreftet flytende på ytterste brygge. Men synd for de det gjelder! Håper båt og motor får korrekt behandling så den lar seg redde. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.