maija27 Startet 13.September.2022 Del på Facebook Startet 13.September.2022 Jeg har byttet alle batterier i forbruksbanken etter feilmelding på lader. Samme feil etter batteribytte. Lader lader men kutter før topplading er ferdig. Rødt lys på lader. Dette er en Ctek 25000 altså 25 amp. Batterier er Duracell 120 amp leisure og det er 4 stk. Feil på lader ? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 13.September.2022 Del på Facebook Svart 13.September.2022 (redigert) Ingenting lever evig, selv ikke en Ctek lader... Batteriene du har kjenner jeg ikke, men regner med de skal kunne brukes sammen med denne laderen? Denne fra manualen til Ctek har du sikkert lest og sjekket: Fault mode The charger goes to fault mode in the following situations: The battery is connected with poles reversed to the charger's terminals. The charger’s analysis function has interrupted charging. The terminals on the charger are short-circuited after charging has started. The charger has been in start mode for more than 4 hours Redigert 13.September.2022 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 14.September.2022 Del på Facebook Svart 14.September.2022 maija27 skrev On 13.9.2022 at 8.06: byttet alle batterier i forbruksbanken etter feilmelding på lader Dette var et tynt grunnlag for å bytte alle batteriene. Ctek ladere er slett ikke gode batteritestere, og en rød liten lysdiode er betyr ikke annet enn at "noe" bør sjekkes nærmere. Godt mulig det er feil på laderen ja. Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 14.September.2022 Del på Facebook Svart 14.September.2022 Gjorde samme tabbe for noen år siden. Skiftet forbruksbatteriene da lader ikke ville lade de og fikk vel samme lyset som deg da jeg også hadde Ctek 25 A lader. Nye batterier samme lys så da ble det ny lader. Var sikker på at det var batteriene da de var 9 år gamle. batteriene var vel modne så ingen general tabbe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.