Trondken Startet 17.September.2022 Link til dette innlegget Startet 17.September.2022 Hei, La merke til en liten bøy nederst på styrefinna. Eneste merket er helt på tuppen bak, så enten påkjørsel i havna, eller skade under bakking? Bør kanskje være enkelt for verksted å rette? Merkes ikke under kjøring, men sykt kjedelig likevel... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 La den være som den er. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
bellen Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 Hadde ikke ofret en tanke på å prøve og rette dette. Som du sier, så merker du ingenting under kjøring, så da er det ikke et problem. Det er fare for at finnen knekker om enn prøver å bøye dette tilbake. Da er det bedre at den er som den er. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 Du får bare vri trimfinnen over propellen et hakk motsatt vei, så blir det vel utlignet. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 Hvorfor er dette sykt kjedelig? Jeg ville ikke ha ofret den finnen en tanke engang. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
LM 605 Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 index skrev On 17.9.2022 at 19.00: Hvorfor er dette sykt kjedelig? Jeg ville ikke ha ofret den finnen en tanke engang. Vis hele sitatet For enkelte som har alt på stell 110 %, og passer på sine ting mer enn noen , så er slike "bagateller" nok til at dette er "sykt kjedelig". Sikkert en ekte perfeksjonist. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 LM 605 skrev On 17.9.2022 at 19.32: For enkelte som har alt på stell 110 %, og passer på sine ting mer enn noen , så er slike "bagateller" nok til at dette er "sykt kjedelig". Sikkert en ekte perfeksjonist. Vis hele sitatet Også kalt petimeter.... ? Forsøkte å rette en slik finne en gang, den brakk umiddelbart. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 Lazyjack skrev On 17.9.2022 at 21.48: Også kalt petimeter.... ? Forsøkte å rette en slik finne en gang, den brakk umiddelbart. Vis hele sitatet Ja, det er det sannsynlige utfallet. Alternativet er å late som ingenting, båt og motor oppfører seg uansett som før. Men må man så må man.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Trondken Svart 18.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2022 Hehe, jeg "må" ikke rette den, men når båten er ny i år, og motor gått kun en sesong er det kjedelig med skader. Selv kosmetiske. ? Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 18.September.2022 Link til dette innlegget Svart 18.September.2022 Min erfaring er at den finnen kun er for å kunne sette motoren på gulvet/bakken. Selv en halv finne merkes ikke på styringen. "Første ripe" kommer alltid engang på nye ting. Like ergelig hver gang, men her syns det jo ikke engang under bruk. Sitér dette innlegget Link to post
AskeladdenC65 Svart 18.September.2022 Link til dette innlegget Svart 18.September.2022 Jeg hadde en tilsvarende bøy på min forrige motor, Evinrude G2 250, verkstedet sa det skulle være sånn.... ? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 18.September.2022 Link til dette innlegget Svart 18.September.2022 AskeladdenC65 skrev On 18.9.2022 at 9.34: Jeg hadde en tilsvarende bøy på min forrige motor, Evinrude G2 250, verkstedet sa det skulle være sånn.... ? Vis hele sitatet Kan umulig stemme dette, at denne skal være bøyd. Skal vær helt rett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.