27fot Startet 26.September.2022 Del på Facebook Startet 26.September.2022 (redigert) Kommer kjøleveske ut av denne enden, hvor skal denne enden tilkobles ?. Noen som har tips.6,5 l Chevrolet u turbo sitter i en Bayliner 2655. Har ikke noe tank tilkoblet ( kan det være at denne enden skulle vært tilkoblet tank) bravo 2 drev Redigert 26.September.2022 av 27fot Mere opplysninger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.September.2022 Del på Facebook Svart 26.September.2022 Jeg har en GM 6.2L NA og min Chevrolet har ikke den slangen. Hvis du forteller hvilken Chevrolet og hvor slangen kommer fra, så blir det muligens bedre treff. Eventuelt hva slags båt motoren sitter i. Om det er aksling eller drev. Det eneste jeg kan tenke meg for en antatt 1/2 inch slange, er fra varmeveksler til ekspansjonstank. Om slik er montert. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.September.2022 Del på Facebook Svart 27.September.2022 Det står jo Bravo 2 drev. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Hulda Svart 27.September.2022 Del på Facebook Svart 27.September.2022 Faxen skrev 30 minutter siden: Det står jo Bravo 2 drev. Det kom etter at jeg svarte. Så, hvis slangen kommer fra toppen/utløpet av varmeveksleren, skal den til en ekspansjonstank. Hvis slangen kommer fra sirkulasjonspumpen, kan det være varmtvann til bereder. Kluet er å fortelle hvor slangen kommer fra. Sitér dette innlegget Link to post
27fot Svart 16.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2023 Andre enden av slangen festet i midten på innsiden av bravo 2 drevet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.