Jump to content

Suzuki Diagnose plugg- Pinout NMEA

Alu

Recommended Posts

Hei. Dette gjelder en suzuki DF115 2007. Fikk fatt i interfacemodul og sammen med lowrance fungerer dette fint sammen. Har alle data på skjermen. opprinnelig hadde jeg en rund diagnoseplugg med 5 ledninger i motoren, men erstattet denne med to mindre firkantede. NMEA nettverket trenger bare 3 ledninger så jeg la de to ledningene som ikke var i bruk i en ny plugg.

image_2617.jpg.d1b9813db10dc2f7d3645a6b971b9d65.jpg

Dette har fungert veldig bara, men i år gikk motoren dårlig på tomgang og tenkte jeg skulle koble opp Suzuki diagnose program for å se om det kunne gi meg et hint. Her er problemet: Pluggen til programmet passer i min diagnose plugg, men ledningene har jeg satt inn tilfeldig. Det er og fire ledninger i SDS kittet og ikke fem  som jeg har orginalt i min gamle rundeplugg.image_2618.jpg.e97e523f185dc9520cdc0636018dd7a8.jpg

image_2622.jpg.fafdb7ce54c766445e6f5c169e35c822.jpg

De fem ledningene jeg har i fra motor: (av disse bruker jeg tre til nmea)svart-grå -oransje/gul  to som ikke er i bruk: svart/grønn -gul. Har postet dette tidligere i suzukioutboard forum uten respons. Men det hadde vært fint om noen vet hvilke ledninger som brukes til SDS systemet for feilsøking. På forhånd takk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...