Jump to content

Suzuki Diagnose plugg- Pinout NMEA


Alu

Recommended Posts

Hei. Dette gjelder en suzuki DF115 2007. Fikk fatt i interfacemodul og sammen med lowrance fungerer dette fint sammen. Har alle data på skjermen. opprinnelig hadde jeg en rund diagnoseplugg med 5 ledninger i motoren, men erstattet denne med to mindre firkantede. NMEA nettverket trenger bare 3 ledninger så jeg la de to ledningene som ikke var i bruk i en ny plugg.

 

 

 

image_2617.jpg.d1b9813db10dc2f7d3645a6b971b9d65.jpg

 

Dette har fungert veldig bara, men i år gikk motoren dårlig på tomgang og tenkte jeg skulle koble opp Suzuki diagnose program for å se om det kunne gi meg et hint. Her er problemet: Pluggen til programmet passer i min diagnose plugg, men ledningene har jeg satt inn tilfeldig. Det er og fire ledninger i SDS kittet og ikke fem  som jeg har orginalt i min gamle rundeplugg.image_2618.jpg.e97e523f185dc9520cdc0636018dd7a8.jpg

image_2622.jpg.fafdb7ce54c766445e6f5c169e35c822.jpg

 

De fem ledningene jeg har i fra motor: (av disse bruker jeg tre til nmea)svart-grå -oransje/gul  to som ikke er i bruk: svart/grønn -gul. Har postet dette tidligere i suzukioutboard forum uten respons. Men det hadde vært fint om noen vet hvilke ledninger som brukes til SDS systemet for feilsøking. På forhånd takk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...