Kapteinskutelaus Startet 28.September.2022 Del på Facebook Startet 28.September.2022 Har du noen erfaringer eller formening om hvor stor denne er i din scand baltic? Eller hvor stor den bør være? 15L eller 25L ? 101mm eksosslange. Tenker da ikke på disse plast lekene som noen selger, men disse med eksosslange og syrefaste blindlokk med rørstuss. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 30.September.2022 Del på Facebook Svart 30.September.2022 https://agderboat.mamutweb.com/Shop/Product/Eksos-lydpotte-til-300-hk-ø-124mm/811632 Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 30.September.2022 Del på Facebook Svart 30.September.2022 Sorry. Feil diameter på slange. Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinskutelaus Svart 1.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2022 Takk for det. Selvom det er feil mål på slangestussen så bekrefter det min mistanke på "standard installasjon" hos nyere Scand. Det jeg har mest lyst på er en 15L lyddemper. Spørsmålet er om det er mulig/ nok volum til å dempe lyden tilstrekkelig? Eller om jeg bør gå for en 25L. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.