Jump to content

Czyszczykiewicz

Recommended Posts

Rotter gnager på alt de er nysgjerrige på, og spesielt om det lukter som aktuell mat eller om det er mat på innsiden. 

Jeg tviler på at en rotte vil finne det aktuelt å gnage på en gummibåt i utgangspunktet, men man vet aldri med rotter.

De som eier lageret burde bli kvitt rottene. Det er jo relativt rett frem. Må bare introdusere fellene slik at de blir vant med dem etc, og deretter agne dem.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Helt enig. Jeg fikk fullstendig hetta da jeg oppdaget mus i Jeep'en. De gnager på det de kommer over. Lager overledninger og krypstrømmer. Fatter de interesse for gummibåten, så går den dukken på få timer. Det behøver ikke å være mat de er ute etter. Det kan være redematerialer, eller rett og slett nysgjerrighet.

Hulda skrev 2 minutter siden:

Helt enig. Jeg fikk fullstendig hetta da jeg oppdaget mus i Jeep'en. De gnager på det de kommer over. Lager overledninger og krypstrømmer. Fatter de interesse for gummibåten, så går den dukken på få timer. Det behøver ikke å være mat de er ute etter. Det kan være redematerialer, eller rett og slett nysgjerrighet.

Story: En kollega offshore hadde en Mustang cabriolet stående i garasjen over vinteren. På ettervinteren oppdaget han hull i kalesjen. Da hadde mus klatret opp på takbjelken over bilen og via et tau sluppet seg ned på kalesjen. Ruinerte kalesjen og skinnsetene.

Redigert av Hulda (see edit history)
Martine29f skrev for 3 timer siden:

Håper ikke disse dyrene får lyst til å gnage på skroggjennomføringene i vinter. Kanskje det hadde vært gull å sette dem ut i kjølesystemet, mye snadder der. Rotterens ala systemrens.

Får de tygga seg gjennom messing så fortjener de vel ett lite måltid. Truedesign smaker sikkert mye bedre :=):giggle:

Redigert av Taskeladden (see edit history)

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...