Papper Startet 30.September.2022 Del på Facebook Startet 30.September.2022 På slutten av sommeren ville ikke tilten helt opp lengre på min suzuki 115hk 2001 mod. Jeg har nå tatt opp båten og etterfylt hydraulikk olje og den går veldig fint opp og ned. Men det var litt hvit guffe inni der, noe som tyder på vann i hydraulikk. Jeg kan ikke se noe lekasjer når jeg kjører den opp og ned. Men tenker da det kanskje er noe simringer som er slitt, selom jeg ikke ser noe lekasje? Må jeg bytte simringer? Vil det bli ødelagt om jeg ikke tar tak i dette å finner feilen? Har googla dette tema litt og ser flere skriver det bare er å fylle på hydraulikk olje og kjøre som det er? så da spør jeg forum, hva er fasit.. glad for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Håvard - Suzuki Svart 1.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2022 Hei, Det kan være vanskelig å finne lekasje punktet på en PTT. I de fleste tilfellene jeg har vært borti er det lekasje rundt stemplene, disse bytter du ganske enkelt pakning og simringer på. En ny PTT er kostbar og er ikke verdt å bytte på en 2001 modell.. Hvordan er tilstand på zinc på PTT? Er disse vært jevnlig byttet? Sitér dette innlegget Link to post
Papper Svart 2.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2022 Hei. Jeg kan ikke finne noe sink på selve powertrim? Jeg kan heller ikke se noe plass den kan se ut til å ha sittet. Det er ny sink under brakketten om det er den du mener. Det kan se ut som det lekker der powertrim er delt. Der stempelet går opp om du skjønner. Jeg kan skaffe komplett brukt til 7000kr, men føler meg usikker om den gamle kan fikses. Eller er den ødelagt når det først har kommet vann inn i den. Jeg legger ved bilder. Der kan du også se lekasjen. Tilten virker nå, men som sagt lekker. Veldig glad for svar da jeg har lite peiling på dette selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.