Patton Startet 1.Desember.2005 Del på Facebook Startet 1.Desember.2005 Jeg har sjekket i dokumentarkivet, men finner ikke verkstedhåndbok for VP AQAD30, MD30, TMD30 og TAMD30. Jeg skulle gjerne tatt en titt på en slik bok, noen her som planlegger å legge den ut i dokumetarkivet? Send meg evt en IM om du har tilgang på boka. Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 1.Desember.2005 Del på Facebook Svart 1.Desember.2005 Vi er mange som har denne gode motor. Du har en tråd her med svar Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 1.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2005 (redigert) Hei Amorosa. Ja, jeg ser nå at tråden går på det samme. Men det hjelper desverre ikke (foreløpig) på dokumentarkivet. Jeg har en liten diesellekasje på diesel/innsprøytingspumpa, og trenger bare de sidene som omhandler demontering/montering/justering. 500 kr for en komplett bok er litt mye når jeg ikke planlegger full renovering. Kanskje noen kan kopiere opp de 2-3 sidene dette måtte være? Det er bare å sende meg en IM, så sender jeg min adresse. Hvis ikke må vel også jeg ringe Drevia....:-) Har du Amorosa fått din bok? Er den bra/verdt pengene? Jeg så gjennom verkstedmanualen for 31 serien som ligger i dokumentarkivet for, den så jo meget informativ ut. Mvh Patton Redigert 1.Desember.2005 av Patton (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 2.Desember.2005 Del på Facebook Svart 2.Desember.2005 Har du Amorosa fått din bok? Er den bra/verdt pengene? Jeg så gjennom verkstedmanualen for 31 serien som ligger i dokumentarkivet for, den så jo meget informativ ut. Mvh Patton Jeg bestiller min til neste år, men Wannskrækk har vel fått sin og er jo medlem her. Send ham en IM hvis det bare er et par sider du trenger. Slik som manualen til 31 motoren ser ut så vil jeg tro den er verdt sine kroner, ja Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 2.Desember.2005 Del på Facebook Svart 2.Desember.2005 Vi har TAMD30 m/håndbok. Vi kan ta kopi til deg hvis det er ønskelig. mvh Charente Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 2.Desember.2005 Del på Facebook Svart 2.Desember.2005 Vi har TAMD30 m/håndbok. Vi kan ta kopi til deg hvis det er ønskelig. mvh Charente Er det instrukssjonsboka eller hele verkstedmanualen? Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 3.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2005 Til Charente: Det er verkstedmanualen jeg er på utkikk etter. Brukerhåndboken fulgte med båten da jeg kjøpte den. Send meg gjerne en IM:-) Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.