Joakimvn311 Startet 4.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2022 Sliter med at trimflapsene går ned, men går ikke opp igjen når jeg trykker på panelet. Har vippe/ fjærbryter panel til dem, og motoren durer og går, uten at de kommer opp. Først når jeg løsner på hydraulikk slangene (på motoren) til flapsene og lar trykket gå ut, da kommer de opp. Forsøkte en gang til og sette det sammen, men samme problemet oppstod. Må jeg bytte pumpe siden den antakelig ikke lar olja komme tilbake i beholderen? Sitér dette innlegget Link to post
Selco Racing Svart 5.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2022 (redigert) sjekk at ventilene får strøm, og fungerer Redigert 5.Oktober.2022 av Queen Elizabeth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oblivious Svart 6.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2022 Enten er det bryterpanelet ditt hvor bryter ikke fungerer (opplevd selv) eller så er det returventil (de svarte klumpene med rød ledning) som er ødeleagt. Sjekk om de får strøm når du opererer panelet. Får de ikke det er det trolig panelet som er ødelagt. Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 6.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2022 Ventilene åpner når du kjører flapsene ned så jeg vil tippe at ventilene er ok. Vil anta at det er bryteren som er defekt. Når du kjører ned åpner magnetventil samt at motoren starter å pumpe. Når flapsene skal opp åpner magnet ventilen og motoren kjører i revers. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.