s-bgaare Startet 4.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2022 Hei! Prøver på nytt! Jeg har to stykk Mikuni MY30 i båten. Nå har den ene "tatt kvelden", trist. Kan virke som om viftemotoren har "skåret" seg, et lager/foring eller lignende. Den pleide å være lett å dreie rundt med en finger, men nå er den veldig treg. Skulle gjerne hatt den "opp å gå" igjen. Er det noen her som har peiling på hvordan jeg skal få tak i reservedeler, ny viftemotor? Kanskje er det noen som har en gammel og brukt Mikuni MY30 liggende, en som kan brukes som "dele-varmer", og som vil donere eller selge den gamle rimelig til meg? Det er gode varmere. Vil ikke Japanerne lage de lenger? Noen som vet? Med vennlig hilsen s-bgaare. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 Mikuni MY30 – MV Heating Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
s-bgaare Svart 5.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2022 Hei! Takk for at du svarte! Har kikket på siden. Ser ut som om de i sin tid har hatt det meste av deler til MY30, men dessverre ser det nå ut som om det viktigste er: "Out of Stock". Skulle gjerne hatt ny viftemotor, men det blir antagelig vanskelig. Du skulle ikke tilfeldigvis sitte inne med kunnskap om ei annen side, en annen plass man kan prøve å få tak i deler? Kunne det tenkes at det finnes noen i østen, i Japan som selger MY30-deler over internett? Har prøvd å lete på internett, men er antagelig ikke flink nok. Kanskje NOEN ANDRE som leser dette har KJENNSKAP til det? Jeg er som tidligere sakt også interessert i å overta en eller flere brukte MY30 dersom noen skulle ha slikt liggende å samle støv. Med vennlig hilsen s-bgaare. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 5.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2022 Prøv Solhaug Skipselektro. Stjørdal. Sitér dette innlegget Link to post
GSEuser Svart 5.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2022 Hør med Fredrikstad vikleverksted. Kanskje de kan sparke liv i den du har? Sitér dette innlegget Link to post
s-bgaare Svart 5.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2022 GSEuser skrev 1 time siden: Hør med Fredrikstad vikleverksted. Kanskje de kan sparke liv i den du har? Ja, det var gjerne en tanke. Takk for ideen! Det tenkte jeg ikke på. Skal snakke med Jens. Mvh. s-bgaare. Sitér dette innlegget Link to post
s-bgaare Svart 5.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2022 Martine29f skrev for 5 timer siden: Prøv Solhaug Skipselektro. Stjørdal. Tusen takk for tipset! Skal kontakte de i morgen. Krysser fingrene. Mvh. s-bgaare. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 8.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2022 s-bgaare skrev On 5.10.2022 at 16.05: Hei! Takk for at du svarte! Har kikket på siden. Ser ut som om de i sin tid har hatt det meste av deler til MY30, men dessverre ser det nå ut som om det viktigste er: "Out of Stock". Skulle gjerne hatt ny viftemotor, men det blir antagelig vanskelig. Du skulle ikke tilfeldigvis sitte inne med kunnskap om ei annen side, en annen plass man kan prøve å få tak i deler? Kunne det tenkes at det finnes noen i østen, i Japan som selger MY30-deler over internett? Har prøvd å lete på internett, men er antagelig ikke flink nok. Kanskje NOEN ANDRE som leser dette har KJENNSKAP til det? Jeg er som tidligere sakt også interessert i å overta en eller flere brukte MY30 dersom noen skulle ha slikt liggende å samle støv. Med vennlig hilsen s-bgaare. Har en i seilbåten som er for liten, bytter gjerne i en 5kW kinavarmer...👍😊 Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 8.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2022 @s-bgaare elektrodrift i Haugesund kan sikkert også fikse dette. Sitér dette innlegget Link to post
s-bgaare Svart 9.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2022 Nei, det trur jeg ikke. Har mista trua på dei. Hadde en dynamo som svikta. De skulle sjekke den. Fikk beskjed om at det ble for dyrt. Fikk dynamoen tilbake i deler. Manglet skruer og muttrer. Fredrikstad Vikle Service ordnet dynamoen for mye mindre enn en ny kostet. Regulatoren måtte byttes. Fredrikstad kan jeg anbefale. Har ikke snakket med Jens i denne forbindelse. Tenker jeg skal gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
Per Arne Svart 18.Januar.2023 Del på Facebook Svart 18.Januar.2023 (redigert) Det er flere som har deler. https://mvheating.co.uk/mikuni-my30/ Glødeplugg Bosch 0986257008 får man på Amazon og ebay, sjekk gjerne ut .de (tysk) eller .uk. Samt herfra: https://www.melloronline.co.uk/shop.php?action=full&id=208 Redigert 18.Januar.2023 av Per Arne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Balcony Svart 20.Februar.2023 Del på Facebook Svart 20.Februar.2023 Jeg har en slik delevarmer til salgs Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.