Lina III Startet 13.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2022 Mine drev står ikke likt selv om indikatorene viser det samme! Dersom begge indikatorene viser 0 så står styrbord drev høyere enn babord drev osv. Kan dette fikses med kalibrering av drevene, og er det eventuelt noen som har en beskrivelse av hvordan det gjøres? Hva annet kan eventuelt årsaken være? Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 13.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2022 Det fikses antagelig med kalibrering. veldig kjapp prosedyre, søk på nett ellers kan jeg ta bilde av arket jeg orintet ut når jeg er i båten til helgen. Kommer problemet igjen etter en stund, er det den lille gummi mutteren på trimsensor som sklir over. Enkel å bytte, men kan også limes/pinnes om du ønsker Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Lina III Svart 14.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2022 Takker for svar "Shiny". Jeg har søkt litt på nettet og funnet prosedyren som er vedlagt. Er dette riktig prosedyre, den samme som du har? Dersom dette ikke hjelper så sjekker jeg trimsensorene som du beskriver. Må trimsensoren skrus ut for å sjekke om "den lille gummi mutteren" har sklidd over, eller er sensoren da eventuelt løs? Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 12.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2023 Jeg får ikke ovennevnte prosedyre til å stemme. Jeg tror min versjon er EVC-B. Se bilde. Er det noen som kjenner kalibreringsprosedyren av Powertrim for denne versjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Morten:) Svart 13.April.2023 Del på Facebook Svart 13.April.2023 Mulig du finner noe Her Morten Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 13.April.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2023 Takk skal du ha Morten. Dette ser jo ut til å være riktig versjon. Da skal jeg forsøke å utføre kalibrering i hht beskrivelsen, så håper jeg å få det til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.