Pettern1972 Startet 19.Oktober.2022 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2022 Vi har igjen noen vimpler og klistremerker etter av vi la ned Østfold-treffet. All inntekt for disse går i god gammel Østfoldtreffet-ånd til Redningsselskapets avdeling i Skjebergkilen. Pris 270 kr pr stk inkl porto med sporing. Send en epost til pettern1972(at)gmail.com for bestilling. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Veldig glad jeg fikk med meg ett av de treffene. Det var gildt å treffe BPbanden Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Pettern1972 Svart 19.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Vi hadde det morro Bjørn. Var vel ikke helt feil for oss å bli kjent med sjølvaste "Sørlandsgliset Bjørn "heller ?. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bonus Svart 19.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Mimrer mye om de treffene der ja. Ble kjent med mange ‘nick’ der ja. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 19.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Husker dere alle sammen, om jeg bruker de små grå litt ekstra skal jeg nok huske navn og båttype på de alle fleste av dere også :-) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bonus Svart 19.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Pettern1972 skrev On 19.10.2022 at 20.13: … om jeg bruker de små grå litt ekstra skal jeg nok huske navn og båttype på de alle fleste av dere også :-) Vis hele sitatet De lærde sier visst at det er greit å bruke de små grå litt, av og til ? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 19.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Hvis jeg sier Windy 37, er jeg vel ganske nærme... Og Bjørn hadde p44. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bonus Svart 19.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 ?? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 19.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Savner disse treffene, synes det var koselig og fikk meg en fin tur i tillegg. Var vel på to Østfold-treff pluss et Høstspretten-treff i Stavern. Traff flere BP-medlemmer for første gang der, ikke minst @Bjørn Løvjomås! Synd dere sluttet med det. Byttet ut den gamle og slitte vimpelen i sommer med en jeg hadde i reserve. Skal sjekke om jeg har enda en reserve liggende, hvis ikke sender jeg en bestilling! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Kallethekid Svart 19.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Det var hyggelige treffer! Er det helt utelukket å få i gang igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 19.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2022 Vi har solgt båten, så for oss blir det nok ikke mere, men det er selvsagt fritt fram for andre å drive dette videre. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Marida Svart 20.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Men har hørt noe rykter om at Pettern igjen snuser på finn annonser som IKKE inneholder Bjølseth Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 20.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Du inspirerte meg til å bla i gamle tråder og mimre litt med morgenkaffen, @Pettern1972. Steike for en tid, steike for noen venner og steike for noen gode opplevelser Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 20.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Marida skrev On 20.10.2022 at 6.55: Men har hørt noe rykter om at Pettern igjen snuser på finn annonser som IKKE inneholder Bjølseth Vis hele sitatet Helt riktig Marida, står Kabe på dem :-) skal aldri si aldri. Savner vel i grunnen ikke båten nevneverdig mye, men at vi savner alle båtvennene våre er hevet over enhver tvil. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Moderator Svart 20.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 For de som ikke kjenner historien: Østfoldtreffet Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Og før det ble Østfoldtreff, var det Hortentreff. Det er lange tradisjoner for slike treff på Båtplassen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Martine29f Svart 20.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Så nærmer vi oss vikingetiden. Hadde vel sine treff de også...synd ikke mobiltelefonen var oppfunnet på denne tiden. Ville blitt en god del snapper da. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Martine29f skrev On 20.10.2022 at 12.07: Så nærmer vi oss vikingetiden. Hadde vel sine treff de også...synd ikke mobiltelefonen var oppfunnet på denne tiden. Ville blitt en god del snapper da. Vis hele sitatet Beklager mitt innlegg. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pettern1972 Svart 20.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2022 Lars H. skrev On 20.10.2022 at 12.29: Beklager mitt innlegg. Vis hele sitatet Det er ingenting å beklage Lars, Hortentreffet var vel også veldig populært. Fikk aldri vært med på det, da det var før jeg ble medlem på bp. Men har både lest og hørt historier derfra, så kan vel si at det var store sko å vandre videre i. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
19 fot Svart 21.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2022 Martine29f skrev On 20.10.2022 at 12.07: Så nærmer vi oss vikingetiden. Hadde vel sine treff de også...synd ikke mobiltelefonen var oppfunnet på denne tiden. Ville blitt en god del snapper da. Vis hele sitatet Da ville det vel blitt omtrent som dette mobilbildet av et vikingskip. Men etter å ha sjekket datoen ser jeg at jeg nok ikke har tatt det i vikingtiden, men forrige helg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.