Jump to content

Baatplassen-vimpel

Pettern1972

Recommended Posts

Savner disse treffene, synes det var koselig og fikk meg en fin tur i tillegg. Var vel på to Østfold-treff pluss et Høstspretten-treff i Stavern.

Traff flere BP-medlemmer for første gang der, ikke minst @Bjørn Løvjomås!

Synd dere sluttet med det.

Byttet ut den gamle og slitte vimpelen i sommer med en jeg hadde i reserve. Skal sjekke om jeg har enda en reserve liggende, hvis ikke sender jeg en bestilling!

Marida skrev for 1 time siden:

Men har hørt noe rykter om at Pettern igjen snuser på finn annonser som IKKE inneholder Bjølseth

Helt riktig Marida, står Kabe på dem :-)

skal aldri si aldri. Savner vel i grunnen ikke båten nevneverdig mye, men at vi savner alle båtvennene våre er hevet over enhver tvil. 

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Martine29f skrev 21 minutter siden:

Så nærmer vi oss vikingetiden. Hadde vel sine treff de også...synd ikke mobiltelefonen var oppfunnet på denne tiden. Ville blitt en god del snapper da.

Beklager mitt innlegg.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Lars H. skrev for 3 timer siden:

Beklager mitt innlegg.

Det er ingenting å beklage Lars, Hortentreffet var vel også veldig populært. Fikk aldri vært med på det, da det var før jeg ble medlem på bp. Men har både lest og hørt historier derfra, så kan vel si at det var store sko å vandre videre i. 

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Martine29f skrev On 20.10.2022 at 14.07:

Så nærmer vi oss vikingetiden. Hadde vel sine treff de også...synd ikke mobiltelefonen var oppfunnet på denne tiden. Ville blitt en god del snapper da.

Da ville det vel blitt omtrent som dette mobilbildet av et vikingskip.

Men etter å ha sjekket datoen ser jeg at jeg nok ikke har tatt det i vikingtiden, men forrige helg.

20221015_135023.jpg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...