Problemmagneten Startet 27.Oktober.2022 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2022 (redigert) Hei alle sammen! har nå anskaffet 2 stk semi-diesel motorer men har ingen peiling på disse eller anelse hvordan merke de er lurer på omm det er noen kloke hoder hær som kan peke meg i retning. Redigert 27.Oktober.2022 av Problemmagneten (see edit history) Link to post
Taskeladden Svart 27.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2022 Gammal sabb ? A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Problemmagneten Svart 27.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2022 Tengte også på sabb men tror ikke den lille/øverste er det men den minner litt om sabb, er ikke sikker. såvidt jeg har hørt var det min oldefar eller bestefar som bygde ivertfall en av disse to. Har ikke funnet noen markering på de. Link to post
Taskeladden Svart 27.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2022 Ligner fælt på en sabb semidiesel en kompis har i deler i garasjen. mener det var en 2-3hk eller deromkring. Kan se om eg får han til å sende noe bilder. A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Lazyjack Svart 27.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2022 Her finner du ekspertisen. https://www.facebook.com/groups/1500744026872331 Link to post
Problemmagneten Svart 28.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2022 Taskeladden skrev for 13 timer siden: Ligner fælt på en sabb semidiesel en kompis har i deler i garasjen. mener det var en 2-3hk eller deromkring. Kan se om eg får han til å sende noe bilder. Jatakk bilder hadde vært fenomenalt :) Lazyjack skrev for 11 timer siden: Her finner du ekspertisen. https://www.facebook.com/groups/1500744026872331 Takker skal snoke litt dær :D slenger med ett bilde av styrdbord side, samme motor som på de to overste bildene. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn