AlfaEagle Startet 2.Desember.2005 Del på Facebook Startet 2.Desember.2005 Ganske kort spørsmål: Hvordan er mulighetene generelt for å skaffe seg båtplass i Tønsberg/Nøtterøy/Tjøme, hva er prisnivået? Sitér dette innlegget Link to post
Ketil M Svart 2.Desember.2005 Del på Facebook Svart 2.Desember.2005 Tror ikke det er så gærn't ser du. Jeg søkte på båtplass i Ollebukta i Juli 2004 og fikk fast plass Mars året etter. Når aviser og andre medier skriver om ventelister på 15 år så gjelder kansje det områdene rundt Oslogryta?? Prisnivået i Ollebukte er slettes ikke gærn't, tror det ligger på rundt 1500 i året + båtvakt. Mere info om Ollebukta. Utover det så finnes det jo en rekke private konstellasjoner både på Nøtterø og Sem siden, i tillegg til Vallø marina. Mvh Ketil Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.Desember.2005 Del på Facebook Svart 2.Desember.2005 (redigert) Prøv Mågerø Marina,prisene der er nok høye.Mulig du kan få sesong plass i Grimestad Båtforening. Teie Båtforening,der er det visst lett å få plass sier ryktene(?). Redigert 2.Desember.2005 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 3.Desember.2005 Del på Facebook Svart 3.Desember.2005 (redigert) Husker ikke prisen på Måkerø(Jeg får ikke lov til å styre med finanser, men tror jeg betaler borti 8000 for 4.5m). Litt dyrere enn Tjøme Båtsenter?. Havna er ubetydlig dyrere. Måkerø; Ingen dugnader...Ingen vakter...masse trivelige mennesker. Salig blanding av smått og stort, seil og motor. Det aller meste av det du trenger på kaia. Skal du ha håp om plass må du ringe Lorsa så fort som mulig. Han legger kabalen for neste år etter førstemann til mølla prinsippet. Er ikke båten for stor er det gode muligheter.....tror jeg! Vrengen er ett godt utgangspunkt for et behagelig båtliv. Blåser det fra øst, reiser du vestover, og blåser det fra vest reiser du østover. 20 minutter snekkefart til de nærmeste uthavnene, og KIWI med egne romslige bryggeanlegg. Redigert 3.Desember.2005 av Sigurd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 3.Desember.2005 Del på Facebook Svart 3.Desember.2005 Tjøme Båtsenter er absolutt ikke billig men de passer på båten som en smed når jeg er borte så derfor ser jeg meg ikke om etter noe annet. En 3 meters plass koster ca 4900 pr sesong + 500 kr ekstra for parkering. Ingen vaktordning,det er inkludert. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 Jeg ligger på Nøtterøy Båtsenter, rett ved Fjerholmen, en lun og trygg havn. Med låst innkjøringsport. Jeg betaler ca. 6000,- for en 4m. plass. Med vann og strøm rett ved båten. En vakt i året. Eieren av havna har planer om å utvide med en ny brygge, samt at han skal skjøte på en brygge, så her er det nok muligheter tror jeg. Perfekt havn med utgangspunkt midt i den fine skjærgården. 10min. i snekkefart og du er i paradis. Ring Terje Kamfjord på Nøtterøy Båtsenter, på telefon 33 38 36 45. Her er det også motorverksted, opplagsplass med truck som tar inntil 10 Tonn, og stor hall for innvendig opplag. Anbefales! Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Whistler Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 L'Orsa på Mågerø Marina treffer du på 90593151. Betalte et sted mellom 4 og 5 lapper for min båt med bredde på 259cm. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
AlfaEagle Svart 16.Desember.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 Takk for god info! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Desember.2005 Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 L'Orsa på Mågerø Marina treffer du på 90593151. Betalte et sted mellom 4 og 5 lapper for min båt med bredde på 259cm. Hva med vaktholdet da Whistler ? Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 17.Desember.2005 Del på Facebook Svart 17.Desember.2005 Mågerø Marina har konkrete planer om å utvide med over 100 plasser, så der blir det sikkert plass. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Desember.2005 Del på Facebook Svart 17.Desember.2005 Og det er planer for utvidelse borte ved Røed Motor også i regi av det elektronikk firmaet som holder til der borte. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 17.Desember.2005 Del på Facebook Svart 17.Desember.2005 Hva med vaktholdet da Whistler ?Porten stengt hele natta. Nøkkel mot depositum. Har ikke vært noe problemer med tjuveri der som jeg vet om bortsett fra en skjærgårdsjeep som forsvant for noen år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.