webbo Startet 3.November.2022 Del på Facebook Startet 3.November.2022 Hei, drivstoffmåleren min fungerer ikke, og jeg er sikker på at det er senderenheten i tanken. båten min er en bayliner 2755 ciera, passer skruene likt fra en hvilken som helst enhet eller er de forskjellige? også hvor er det beste stedet å kjøpe en? Takk skal du ha (translated on google) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.November.2022 Del på Facebook Svart 3.November.2022 Do you want it in English eller norsk? Her nyttar me begge målføre. Tror ikke det er noen standard, metric or imperial. Vieleicht fragen zie Seatronic, de har sikkert vært borti problematikken og kan gi svar. Sitér dette innlegget Link to post
webbo Svart 3.November.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2022 Im English but i can always use google if i dont understand :) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.November.2022 Del på Facebook Svart 3.November.2022 Stiil, give Seatronic, Moss a call. Sitér dette innlegget Link to post
webbo Svart 3.November.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2022 Thankyou i will Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.