Lazyjack Startet 7.November.2022 Del på Facebook Startet 7.November.2022 (redigert) Skal bytte ut noen mindre tepper i båten og tenker å komme litt billigere unna ved å kjøpe tepper som ikke er spesielt for båt og som ikke må kantes. De blir aldri våte. Om de er litt glatte gjør ikke så mye da de er små, ligger mellom skott og slik sett holdes på plass. Alternativt kan jeg legge antiskli matter under. Forslag til type teppe som kan brukes og som ikke koster skjorta? Redigert 7.November.2022 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 7.November.2022 Del på Facebook Svart 7.November.2022 Jeg kjøpte noen tepper på Europris, store gulvtepper til en billig penge, på salg. Skar de til og brukte varmluftpistol på kantene, smeltet de løse trådene og det har holdt seg bra. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.November.2022 Del på Facebook Svart 7.November.2022 Traale skrev 8 minutter siden: Skar de til og brukte varmluftpistol på kantene, smeltet de løse trådene og det har holdt seg bra. Dét var smart. Tenker jeg kopierer det til våren Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Guest Thostr Svart 7.November.2022 Del på Facebook Svart 7.November.2022 42 minutes ago, Lazyjack said: Skal bytte ut noen mindre tepper i båten og tenker å komme litt billigere unna ved å kjøpe tepper som ikke er spesielt for båt og som ikke må kantes. De blir aldri våte. Om de er litt glatte gjør ikke så mye da de er små, ligger mellom skott og slik sett holdes på plass. Alternativt kan jeg legge antiskli matter under. Forslag til type teppe som kan brukes og som ikke koster skjorta? Jeg kjøpte teppe på Fargerike, marinblå som passet godt i dørken hos meg og som ikke krevde kanting. Ekstremt slitesterke virker det som, og tåler fukt. Gummiert underlag så sitter som støpt. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 7.November.2022 Del på Facebook Svart 7.November.2022 Ville vært fine om noen kan legge ut bilder av deres løsning for gjør det selv teppe montering/type Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Lazyjack Svart 7.November.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2022 Thostr skrev 1 time siden: Jeg kjøpte teppe på Fargerike, marinblå som passet godt i dørken hos meg og som ikke krevde kanting. Ekstremt slitesterke virker det som, og tåler fukt. Gummiert underlag så sitter som støpt. Kan du huske hva det het? Har Fargerike rundt hjørnet her så da skal jeg ta en tur og kikke👍 Sitér dette innlegget Link to post
Anders And Svart 8.November.2022 Del på Facebook Svart 8.November.2022 Jeg er godt fornøyd med disse: https://www.teppeabo.no/hercules-antraciet-løper_928p.html Sitér dette innlegget GH 11 delux, FUN 3, Scand 26, Flem 340 Link to post
Guest Thostr Svart 8.November.2022 Del på Facebook Svart 8.November.2022 15 hours ago, Lazyjack said: Kan du huske hva det het? Har Fargerike rundt hjørnet her så da skal jeg ta en tur og kikke👍 Dessverre. Disse var egnet for bruk utendørs. Kostet vel en tredjedel av hva dedikerte båt-tepper gjør, så vidt jeg husker. Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 9.November.2022 Del på Facebook Svart 9.November.2022 Jeg har brukt ulike typer "teasse gress" på rull, disee kommer idiv farger, heg har lys blå oppe og Antrasitt i kabinen. De er bare å klippe til, og har gummiknotter under, så ligger støddig. Overkommelig pris og har holdt fint de 4 årene jeg har hatt det i min bår :) Sitér dette innlegget Link to post
ttalhaug Svart 9.November.2022 Del på Facebook Svart 9.November.2022 Madammen kjøpte noe relativt billig på Rusta for et par år siden. Lignet på noe båtete. Skar til og slang på plass, har holdt enn så lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Morten1989 Svart 10.November.2022 Del på Facebook Svart 10.November.2022 Jeg kjøpte rest gulv tepper på Modena, skar de til med ca 0.5cm glipe rundt hele, også gikk jeg til en kalesjemaker, han sydde på kantbånd på tepper til en hel Summer Family, ca 6-7 tepper. Kantbåndene ferdig påsydd kostet meg ca 1500kr.. Kan annbefales :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.