Husakallen Startet 11.November.2022 Del på Facebook Startet 11.November.2022 Hei dere, Eksosvifta, eller hva det heter, har gått på brenneren min. Ser at det er snakk om bare motoren, men synes de er veldig dyre. Noen som har tips ift en billigere løsning? Over 1000 kr for en liten el-motor synes jeg var i overkant... Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 11.November.2022 Del på Facebook Svart 11.November.2022 Kontakt Wallas service her på BP. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
index Svart 11.November.2022 Del på Facebook Svart 11.November.2022 Du kan sikkert finne noe billig på Ebay som "kanskje" gjør jobben. Men med tanke på brannsikkerhet etc ville jeg nok ikke ha vurdert noe slikt for å spare en tusenlapp. Men det er nå meg da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Wallas Service Svart 11.November.2022 Del på Facebook Svart 11.November.2022 Denne motoren koster nok litt mer enn tusenlappen. Prisen er kr 1810,- inkl porto til deg. Motoren er utgått av produksjon og finnes ikke hos Wallas eller hos importøren. Jeg har noen få liggende. I "gamle dager" (produksjonsnr inntil 3634) ble det brukt en annen motor, langt billigere men ikke så holdbar for Wallas 2400, og med annen dimensjon på akslingen. Du må også mest sannsynlig justere litt på kretskortet for at den skal få riktig spenning - men det er en annen sak. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Husakallen Svart 11.November.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2022 Wallas Service skrev 1 time siden: Denne motoren koster nok litt mer enn tusenlappen. Prisen er kr 1810,- inkl porto til deg. Motoren er utgått av produksjon og finnes ikke hos Wallas eller hos importøren. Jeg har noen få liggende. I "gamle dager" (produksjonsnr inntil 3634) ble det brukt en annen motor, langt billigere men ikke så holdbar for Wallas 2400, og med annen dimensjon på akslingen. Du må også mest sannsynlig justere litt på kretskortet for at den skal få riktig spenning - men det er en annen sak. Takk for svar! Mener du seriøst den koster 1810 kr?? Værste jeg har hørt for en liten el-motor... Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 11.November.2022 Del på Facebook Svart 11.November.2022 Men har du sjekket hva det koster for en ny Wallas tilsvarende ? Ja du kan kjøpe en Kina sak for en billig penge men det er ikke i nærheten av en Wallas i mine øyne. Har hatt både Wallas 2400 og en kina sak. Det var en avsporing men klarte ikke la være... Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 11.November.2022 Del på Facebook Svart 11.November.2022 Husakallen skrev 1 time siden: Takk for svar! Mener du seriøst den koster 1810 kr?? Værste jeg har hørt for en liten el-motor... Koster såpass ja, men så holder den mange 1000 timer. Flytevest skrev 1 time siden: Men har du sjekket hva det koster for en ny Wallas tilsvarende ? Ja du kan kjøpe en Kina sak for en billig penge men det er ikke i nærheten av en Wallas i mine øyne. Har hatt både Wallas 2400 og en kina sak. Det var en avsporing men klarte ikke la være... Ja, nye Wallas'er koster en del penger, men så holder de i svært mange år. Og de er stillegående og bruker knapt nok strøm når de varmer. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Big Horn Svart 14.November.2022 Del på Facebook Svart 14.November.2022 On 11/11/2022 at 3:37 PM, Wallas Service said: Koster såpass ja, men så holder den mange 1000 timer. Ja, nye Wallas'er koster en del penger, men så holder de i svært mange år. Og de er stillegående og bruker knapt nok strøm når de varmer. Skulle nesten tro du var i salg..... ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 14.November.2022 Del på Facebook Svart 14.November.2022 Big Horn skrev for 4 timer siden: Skulle nesten tro du var i salg..... ;-) Ja, er jo det Har holdt på med Wallas i snart 40 år, og har solgt en god del. Både nye, reparasjoner og deler i alle disse åra. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
pipe Svart 14.November.2022 Del på Facebook Svart 14.November.2022 Husakallen skrev On 11.11.2022 at 13.59: Takk for svar! Mener du seriøst den koster 1810 kr?? Værste jeg har hørt for en liten el-motor... Syntes ikke prisen var spesielt høy sammen lignet med mye annet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.