Jump to content

Nytt medlem


cortinaman

Recommended Posts

Hei

 

Har akkurat meldt meg inn og tenkte å presentere meg.

 

Har nyleg kjøpt ein Bayliner 2858 som treng ein del arbeid.

Da kan det være greit å ha ein plass å rette spørsmål om eg står fast, men det får bli i andre tråder enn denne.

 

Ellers er eg lokalisert i Hardangerfjorden med ca. 60NM å gå til kysten, derfor falt valget på båt av denne typen.

Har egentlig kikka på mindre vestlandsbåtar rundt 24-26 fot for hobbyfiske, helgeturer og korte ferier for 2-3 personer.

I det siste har Bayliner 2556 framstått meir og meir tiltalande.

Hurtig med stort akterdekk, innholdsrik kabin og som bonus flybridge uten at det blir like stygt som flybridge ofte blir på mindre båtar.

Men så dukka det opp ein 2858 i nabolaget til ein rimeleg penge og plutseleg hadde eg kjøpt meg arbeid.

 

Status på båten pr. i dag:

- Står på land

- Motorrom har vore fylt med vatn

- Lekkasje utbedra (skruehol til støttestag badeplatform)

- Motor fjerna

- Bravo II drev skal vera ok, men tenker det treng overhaling for sikkerheits skuld

- Motorrom og komponentar spylt med ferskvatn, men reknar med det har oppstått skadar

- Innvendig ok, men litt sliten sjølv om enkelte ting er fresha opp

Redigert av cortinaman (see edit history)

------------------                                                                      

Signaturbilde.png.d84528afcc10eff0d32d2d0cfd0c5b1f.png          Frode

Link to post
Share on other sites

Velkommen til Båtplassen :flag_bp:

Bayliner har mange tiltalende løsninger og det har vært nære på at jeg har handlet men det har vel helst vært selgeren som var problemet og ikke båten.

 

Her finnes velvillig ekspertise i alle fagområder så fornuftige spørsmål kan du regne med fornuftige svar på. Og litt bilder skader absolutt ikke i det hele tatt :wink:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Velkommen! Her er det ingen for dumme spørsmål, men vi er glad i at ting følges opp. Stiller du spørsmål, og du kommer med tilbakemeldinger fortløpende når du jobber med båten, så er det nesten ingen ende på hva du kan få hjelp til. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Takk for velkomst :smiley:

 

Eg har sporadisk lest forumet eit par år og ser at det er mykje kunnskap ute å går ja.

 

Om det blir prosjekttråd eller ikkje får me sjå, eg mistenker i så fall at den vil gå i rykk og napp i takt med prosjektet. Sakte TV var jo så populært for nokre år sidan, så kanskje ein skal la seg inspirere av det? Ikkje minutt for minutt, men ein langsom prosjekttråd? Eg får tygge litt.

 

PS

Tenkte eg skulle legge inn eit bilde her, men ser at ein må først laste opp bilde og deretter linke til det, men korleis lastar ein opp bilde i først? Eg er stort sett sjølvhjulpen på edb, men ser ikkje korleis eg skal laste opp bilder her.

------------------                                                                      

Signaturbilde.png.d84528afcc10eff0d32d2d0cfd0c5b1f.png          Frode

Link to post
Share on other sites

Nederst i redigeringsområdet:

image.png.5d99bd2b0548970cf7e0aaf029c7d068.png

 

...eller bare copy-paste

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...