Jump to content

Stabil 6-8hk fra 1930, ruser etter start


K.I.S.S.

Recommended Posts

har en 6-8 Hk. STABIL fra 1930 .problemet er att når den  starter så raser den . tror det har noe med  den hammeren som treffer stemplet på dieselpumpen, har en mistanke om den kan være  feilmontert eller noe annet. har vert fint om jeg kunne fått noe opplysninger fra noen som har eller vet om noen som har en slik motor Send gjerne noen bilder  fra all vinkler av pumpen, regulatoren og alt det som sitter bak på sylinderen, slik at jeg kan få se hvordan det skal monteres. Mvh. Kurt 

 

Kommentar fra moderator:
Tittel, Stabil, redigert.
Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.
Link to post
Share on other sites

K.I.S.S. skrev 23 minutter siden:

har en 6-8 Hk. STABIL fra 1930 .problemet er att når den  starter så raser den . tror det har noe med  den hammeren som treffer stemplet på dieselpumpen, har en mistanke om den kan være  feilmontert eller noe annet. har vert fint om jeg kunne fått noe opplysninger fra noen som har eller vet om noen som har en slik motor Send gjerne noen bilder  fra all vinkler av pumpen, regulatoren og alt det som sitter bak på sylinderen, slik at jeg kan få se hvordan det skal monteres. Mvh. Kurt 

 

Kommentar fra moderator:
Tittel, Stabil, redigert.
Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.

Tror du får bedre svar på FB-gruppa Gamle båtmotorer. Der er det nye kunnskap om gamle semidiesler. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...