KEH Svart 3.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2022 Spørs om bare skal gå for hook Reveal da virker til mye for pengene. Vet godt hvor fisken står hvertfall sjøørret men ser fordel med ekkolodd hvertfall ved dorging og ved dypere fiske og liker mulighetene med se bunn og struktur bedre så øker fangst auren og. Link to post
Endred Svart 2.Mars.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2023 Da ble det handling. Lowrance Hook reveal 7" med 50/200 HDI svinger. Gikk for 7" siden det ikke er så god plass i båten. Litt redd for at 9" hadde sperret "all" sikt fremover. kjøpte også c-map siden jeg synes de hadde mest passende "utsnitt". Takk for tips og innspill! Link to post
Endred Svart 21.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2023 Og der kjøpte jeg meg en Lowrance hook reveal 9" med 50/200 HDI svinger siden jeg hadde plass til litt større skjerm og det var litt vanskelig for mine aldrende øyne å se skjermen når jeg stod bak på fiskedekket Så da ryker 7" på finn.no. Gi en lyd hvis noen her er interessert først. Stått montert i båt en måneds tid. Ingen merker eller riper. Har også solskjerm-cover. Selges med alt ellers (svinger, kabler osv) nytt fra 9" loddet. Kun skjerm og brakett som knapt nok er brukt.. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn