galia475 Startet 22.November.2022 Link til dette innlegget Startet 22.November.2022 Hei! Turteller på Galia 475'en min har vært gåen en stund. Motoren er en Evinrude e-tec og varsellampene funker helt perfekt. Det ser ut som det er sprekk i glasset, siden det dogger på innsiden. Det er kun turteller som er defekt utifra det jeg ser. Pinnen går rett og slett ikke opp når jeg drar opp turtallet på motoren. Jeg vil helst få fikset det og sett på innmaten. Noen som har noen tips til å få fikset et slikt problem? Hvordan får jeg åpnet opp glasset og feilsøkt? Takk for hjelp. Mvh Thomas Schlytter-Henrichsen Link to post
Eika Svart 22.November.2022 Link til dette innlegget Svart 22.November.2022 Du må nok desverre kjøpe nytt, koster vel 7500 hvis ikke jeg husker helt feil Link to post
Honduras Svart 22.November.2022 Link til dette innlegget Svart 22.November.2022 Nå kjenner ikke jeg 50hk, men har koblet både 115 og 175 på plotter med en kabel. Da har man full overvåking. Men må ta forbehold om at korrekt plugg finnes på 50hk * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Eika Svart 23.November.2022 Link til dette innlegget Svart 23.November.2022 Honduras skrev 44 minutter siden: Nå kjenner ikke jeg 50hk, men har koblet både 115 og 175 på plotter med en kabel. Da har man full overvåking. Men må ta forbehold om at korrekt plugg finnes på 50hk Kun v motorene som har nmea2000 kabel på motoren orginalt fra fabrikk Link to post
Mox1 Svart 26.November.2022 Link til dette innlegget Svart 26.November.2022 Hadde samme problemet med turtelleren på en 90 e-tec 2008. Da var det selectoren for pul/rev som hadde litt dårlig kontakt. Vekslet den fram og tilbake et par ganger, så var alt ok. Verd å teste før du bestiller nytt..... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn