Jump to content

Båt for en som er 185 cm. Sandvik, viknes, viksund?


Botnaby

Recommended Posts

Hei, jeg er 185 cm høy, og jeg driver å leter etter båt. Jeg solgte min Saga 27 pga at jeg gikk krokbøyd ombord. Så , hvilken båt skal jeg velge nå? Jeg vil ha båt med selvlensende akterdekk med port, og lukket styrhus . Pris opptil 700 000,- 

 

Ett absolutt krav et at jeg kan stå oppreist ute under kalesj, og inni styrhuset........døra inn til styrhuset bør også være like høy som meg, men her kan jeg akseptere å bøye meg litt.

 

Noen som har forslag.......

Link to post
Share on other sites

Jeg var å så på en sandvik 925 i går. Høyden i styrhuset var 185, så det går akkurat. Ute under kalesj var det sikkert 200 cm. Fremme i lugar og toalett, ca 175. Men det er ikke så nøye fremme, jeg kan leve med lavere høyde der. Denne sandvik'en hadde dør til badeplattform, så adkomsten var enkel. Men, desverre så var båten kraftig vannskadet inni, eieren hadde ikke brukt båten på 2 år pga sykdom, og en kraftig lekasje rundt takluken i styrhuset hadde laget enorm skade inni båten. Vann hadde trengt seg ned til vinduene , og alt i styrhuset må  renoveres. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...