tobixen Svart 4.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2022 1 hour ago, Tom Rør said: Fra Helgoland og Amrum Det var noe kjent med bildene fra Helgoland ja ... :-) Var det mye problemer med fugleinfluensa da du var der? Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Tom Rør Svart 4.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2022 tobixen skrev 40 minutter siden: Det var noe kjent med bildene fra Helgoland ja ... :-) Var det mye problemer med fugleinfluensa da du var der? Det var dessverre det. Mindre fugl enn sist vi var der, og mye død fugl som lå rundt de som hekket. All plasten som hadde blitt brukt som reirmateriale var også tragisk. Sitér dette innlegget Link to post
MYVIVERA Svart 4.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2022 Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 5.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2022 (redigert) Sørlandet sneik seg på innsida av Randøya, Kristiansand. Redigert 5.Desember.2022 av tilplan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 6.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2022 Sitér dette innlegget Link to post
EvenEB Svart 6.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2022 En av årets siste turer i nydelig høstsol. Teller ned til neste sesong! Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 7.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2022 Østersjøen i år, syd om Sverige til Østersjøen Blekinge skjærgård, Øland, Gotland og kanalen hjem. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Kaptein Plast Svart 7.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2022 <3 Takk for alle flotte bidrag! Nå fikk jeg skikkelig sommerlengsel, og ikke minst føler jeg større båt trenger seg på.. (Men det skjer ikke, for da må jeg utpå alene! :D) Langeskjæra Gåsø Den supre slippen på Surka! Fikk min første ørret også i år! Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 7.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2022 fra sommerferien som ble rundt i Sunnhordaland Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 7.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2022 On 12/4/2022 at 11:29 AM, Scand 360 dc said: Er det Svenner fyr? Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Scand 360 dc Svart 8.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2022 tobixen skrev for 13 timer siden: Er det Svenner fyr? Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 8.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2022 (redigert) Snøslaps og vind i Trøndelag men på mårningen fikk jeg et flott bilde fra en kompis som akkurat nå kaster loss i retning Trøndelag med ny sjark fra Træna. Faktisk det første bildet han sender til meg. Sikkert fornøyd med resultatet selv også. Må bare dele det med forumet. Redigert 8.Desember.2022 av Martine29f (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2022 tobixen skrev On 4.12.2022 at 17.56: Avsluttes normalt 31.12 kl 23:59:59, hvorpå neste års båtsesong starter kl 00:00:00. Da følger vi samme kalender. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sandebukta Svart 8.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2022 Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Hulda Svart 8.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2022 (redigert) Nå fikk jeg til å legge inn bilde fra mobilen. Fantastisk. Kl 17:00, dieselfylling i dag. Minne fra denne sesongen. Siste dieseldunkene i år. Redigert 8.Desember.2022 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 8.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2022 Sesongens (kanskje) siste tur. Nytt år og nye muligheter i januar. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 10.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2022 Oscarsborg webcam akkurat nå. Er fascinert av båten som både er så høflig og så optimistisk på andres vegne at de har lagt ut fendere tilfelle noen legger seg på utsiden: Sitér dette innlegget Link to post
skagenekspressen Svart 11.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2022 Hvide Sande fyr, så nært land vi turte Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 11.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2022 Flott 2022 -sesong med en rekke fine dags- og overnattingsturer rett i nærområdet der vi bor. Noen fordeler er det å ha båtplass 50 meter nedenfor eneboligen. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 11.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2022 Mange flotte og forlokkende bilder her, bare å glede seg til varmere tider. Må ærlig innrømme at jeg i år ikke engang fikk på sengetøyet ombord, men til neste år skal det tas igjen. Her ligger vi dog på svai ved en holme hvor jeg tilbrakte hver sommer frem til jeg var godt voksen. Kommer alltid tilbake der for å møte gamle kjente. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.