Frode_B. Posted October 21, 2002 Share Posted October 21, 2002 Jeg skal til neste år skifte eksosmanifoil til min VP AQ140. Denne koster hos VP rundt 5000,-. Uorginialt i Norge kan jeg vel få den for ca 4000,-. Irritasjonsmeomentet er at de i USA selges for drøyt. 2000,-. P.g.a. frakt er det allikevel ikke spesielt interessant å få dette fra USA. Allikevel sier dette litt om avansen. Mitt spørsmål er om det er mulig å oppnå USA pris i Sverige på en slik komponent. Noen som vet? Er det noen som har kontakter i Sverige som leverer VP deler uorginalt? 0 Quote Link to post
Ingar Posted October 21, 2002 Share Posted October 21, 2002 Ang frakt fra USA, sjekk ut http://www.magnum.no 0 Quote Link to post
GeirKS Posted October 21, 2002 Share Posted October 21, 2002 Original VP delene er billigere i Sverige, men de er jo ikke akkurat billige av denne grunn... Se for eksempel www.drevia.se. Når det gjelder uoriginale deler er jo disse klart billigere i USA, og som Ingar nevner kan du få disse fraktet hit. Husk at norsk moms kommer i tillegg! Det er en kar på Vestlandet som selger uoriginale VP deler, jeg husker ikke hva butikken heter, men det er det sikkert noen andre her som gjør. GeirKS 0 Quote Link to post
Larspo Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 www.eurofritid.no selger uorginalt. 0 Quote Link to post
Recommended Posts