Jump to content

Kjøp av brukt gennaker = god ide??

SvingeSvein

Recommended Posts

Hei! Etter ein flott sommar med ny/gamal båt trondheim-bergen-trondheim sakna vi ein genakker som kan gje bedre medvindssegling. Vi hadde nytt storseil og genoa frå Boding for 2022-sesongen, og er godt nøgd. Desse fekk vi sjølvsagt laga til båten etter mål. Men så er spørsmålet - er gennaker like viktig å få tilpassa båten som andre seil, eller er det meir ok brukt? Har funne ein gennaker på finn (https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=283684357) som har riktig forlikslengde og har vert på ein båt på ca. same str. i fot. Er det sannsynlig at det blir noko lunde likt som eit tilpassa segl i ytelse? :) Takkar for evt. tankar om dette.
Båten er ein masthead Colvic Viktor 41CC (40 fot)

Maika skrev for 3 timer siden:

5 år gammel, uviss oppbevaring, selges av en person som driver med videresalg av ting på Finn.

Hei.

Eg trur fyren har dreve stort med vidaresal av båtutstyr, og at han har gjort det i mange år. Det treng ikkje vera noko galt i det, MEN eg hadde forvissa meg om at genakeren ikkje var stole. Dette for ikkje å gjera meg skuldig i heleri.

Eg seier ikkje at fyren driv med noko uærleg, men om du ikkje er aktsam nok kan du risikera problem.

Fyren har mange gode tilbakemeldingar på finn.

For ei tid sidan var eg interessert i eit anker av ein kar eg trur er same fyren. Eg ville betala prisforlangande, men handelen stoppa opp fordi han ville ha 1000 kr ekstra betalt for å henta ankeret, som var lagra hjå mora. Det blei ingen handel.

Genakeren er òg annonsert her:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83335633

Redigert av Ask (see edit history)
Maika skrev 41 minutter siden:

Jeg har både solgt og gitt bort ting til han tidligere, og han virker som en trivelig fyr. Man vet jo aldri, men jeg ville ikke i utgangspunktet vært skeptisk til han. 

Eg har ingen grunn til å meina noko anna, men ved bruktkjøp er det viktig å sjekka at seljar er rette eigar.

Nåh, det er noe som heter i god tro, og når en selger på finn har 218 positive tilbakemeldinger og verifisert med bankid,  så er det "i god tro" nok. Det må gå en grense på hvor paranoid man skal være. 

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

Taskeladden skrev for 4 timer siden:

Nåh, det er noe som heter i god tro, og når en selger på finn har 218 positive tilbakemeldinger og verifisert med bankid,  så er det "i god tro" nok. Det må gå en grense på hvor paranoid man skal være. 

Ting kan vera stole før det kjem til denne seljaren. Dersom seljar ikkje kan legga fram kvittering, og tydeleg vis er ein semiprofesjonell brukthandlar er det god grunn til å vera varsam.

I tilbakemeldingssystemet til Finn er det heller ikkje noko punkt for dokumentasjon av eigarskap. Tilbakemeldingane går på kommunikasjon, og samsvar mellom skildringane og varene.

Nå må du snart dokumentere insinuasjonene dine, Ask. Det blir litt for konkret søkelys på én selger som, såvidt jeg kan se, ikke har noen grunn til å bli mistenkt for noe som helst. Hverken direkte eller indirekte. 

Båten min ble kjøpt med gennaker liggende i forpiggen, som så mange andre båter. Ingen kvittering foreligger. Om jeg velger å selge denne om noen år og blir møtt med et krav om kjøpskvittering, og insinuasjoner om mulighet for heleri, ville jeg blitt potte sur.

Har solgt varer til denne karen, og besøkt han på heimeadressa. Berre velstand slik eg opplevde det. Når eg kjøper ny båt etterkvart, så er det godt mogleg at eg handlar med han om han har aktuelle varer. Finn.no er nok ein stor kanal for pmsetnad av stolne varer, men eg opplevde denne karen som ryddig og grei. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...